Mihin käytit veronpalautukset?
Pääsitkö jostain pikkuvelasta, hankitko jotain piristystä tai ilahdutitko jotakuta?
Kommentit (31)
Onlyfansiin meni. Mutta kannatti koska sisllöntuottaja kutsui kahville ;) Olen siis jos vuosia seurannut häntä ja tippaillut, oikein mukavan ja näyttävä nainen :)
Siellä kai ne tilillä on, muutama satanen piti tulla.
Tuli 2767€ ja hyvin sopivat tilille entisten lisäksi. Olin helmikuussa pakkolomalla ja tili meni melkein nollille. Asiasta säikähtäneenä olen elänyt nuukasti ja kerännyt puskuria tilille seuraavaa pahaa päivää varten. Nyt onkin jo yli 16.000€.
En oo saanut verotuspäätöstä vielä🤷🏼
Seuraavan auton budjettiin menee kaikki.
En saanut palautuksia, minun piti maksaa veroa, rahaa kumminkin on, mutta vähän, ei kumminkaan liian vähän
Orpo lahjoitti muutaman satasen, jotka menee ihan peruskulutukseen.
Maksoin luottokortin nollille, laitoin eläkeläisvanhemmille pienen yllätysrahan, ostin lapsille kouluvaatteita ja maksoin etukäteen 2 vrk:n kylpyläloman koko perheelle koulun syysloman viikonlopuksi.
Maksoin Kelan liikaa maksaman asumistuen takaisin.
Rahaa tuli 500€ ja siitä taisi mennä 250€ säästöön. Siellähän ne tilillä makaa.
Vierailija kirjoitti:
En saanut palautuksia, minun piti maksaa veroa, rahaa kumminkin on, mutta vähän, ei kumminkaan liian vähän
Tsekkaa nyt tämän vuoden verotilanne ja laske muutosverokortti jos näyttää siltä että tuloraja uhkaa paukkua. Mätkyt on inhottavinta mitä on, itse maksan aina vähän liikaa että saan pientä palautusta. Kiität itseäsi ensi vuonna!
Kävin leveästi kahvilla ja lopuilla lyhensin opintolainaa. Kahvilaan meni melkein parikymppiä ja lainanlyhennykseen 590 e.
Maksoin miehen mätkyt, olimme viikonlopun Tallinnassa ja ostin sieltä meikkejä, pari pulloa ja jotain muuta pientä ja söimme ravintoloissa, maksoin pari laskua, annoin täysi-ikäisille lapsilleni vähän rahaa. Siinäpä se raha sitten olikin.
Osan sijoitin. Loput käytän, kun lähden reissuun talvilomalla
Käytin ulkomaanmatkaan aikuisen tyttären kanssa.