Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin hopeiseen kippoon äsken laatuluokan punaisia omenia

Vierailija
15.09.2024 |

Kasvatettu Suomessa. Ostin myös Välimeren alueella kasvaneita viikunoita, ja laadukasta olutta. Ostokseni maksoin isolla 50 euron setelillä. Kyllä kelpaa nyt nautiskella italialaisella nahkasohvallani. Päätin tällä kertaa jättää valmiit savukkeet ostamatta, ja kääriä itse. Koska itsekääritty savuke on juuri käärijälleen täydellinen. Se on käsintehty, jokainen on yksilö. Jos aamulla tekee sitten mieli tukevampaa ruokaa, niin on jääkaapissa toki artesaanimakkarraa, parempaa sinappia ja pakastimessa parhaita ranskalaisia perunoita mitä kaupasta löytyy. Annoin kokilleni vapaata muutaman päivän siis, ja päätin kokeilla miltä tuntuu valmistaa itse ruokaa niinkuin rahvas tekee. Tämä on niin jännää, kun palvelusväki vapaalla ja itse teen kaiken tänään :) 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs teillä rahvaalla on ilta mennyt? Syöttekö iltapalaanne jostain Ikean kupeista? 🤣🤣🤣

Vierailija
2/3 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä raukka joutuu näköjään käärimään sätkiä, eikö sulla ole varaa tuottaa itsellesi sikareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä raukka joutuu näköjään käärimään sätkiä, eikö sulla ole varaa tuottaa itsellesi sikareita?

Poltan sikareita vain silloin, kun laivani saapuu Kuubasta. Nyt on vielä matkalla, pitäisi tulla taas Suomeen 3.10:ttä. Ne sikarit onkin kasvatettu parhaassa maaperässä mitä sieltä löytyy. En todellakaan käytä mitään kaupoista löytyviä roskasikareita 😄

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi