Haluun vielä kerran kokea seksiä miehen kanssa, johon olen nyt rakastunut! Tällä hetkellä olen siihen liian läski.
Masentunut ilman seksiä kaavut päällä 9 vuotta nykysuhteessa. (Miehellä ei ota eteen läskieni takia, joten lopetin kaiken yrittämisen)
Nyt eteen käveli sellainen ihminen, jonka kanssa se täytyy kokea tai on sama haudata itseni hiekkaan loppuiäkseni
Huomenna aloitan keittodieetin ja pyöräuäilen töihin
Ap
Kommentit (16)
Et sä ap huomenna mitään aloita. Lopeta palstalla vinkuminen.
Onneksi mä en ole liian läski. Voin harrastaa sun puolesta vaikka sitä sexiä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, etten aloitakaan. Hautaan siis itseni loppuelåmäkseni hiekkaan.
Ap
Vielä kerran?
Mä en ole saanut seksiä rakastamani miehen kanssa koskaan.
Onko ihastus molemmimpuolista? Aika kauan joutuu ukkeli odottelemaan kovat piipussa kun pudotat ensin kymmeniä kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mä en ole liian läski. Voin harrastaa sun puolesta vaikka sitä sexiä sen kanssa.
Se on pitkä ja komea, mutta hän ei ehkä haluaisi sinua, koska saatat olla hänelle hieman tylsä.
Ap
Olet siis varattu ja alat laihduttaa, jotta voit hoikempana pettää miestäsi? Ole kiltti ja eroa ensin.
Siis onko miehesi sanonut suoraan että läskien takia ei haluta vai onko se oma oletuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerran?
Mä en ole saanut seksiä rakastamani miehen kanssa koskaan.
Mä oon kerran aimmin. Vuosina 2005-2011, satunnaisuhde. Aloin lihoa, kun se loppui
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehen seisokkiongelmat on kyllä ihan miehen omia eikä riipu vaimon läskeistä. Ei pillun himo ja naiminen muutu mitenkään vaikka vaimo saisi kiloja lisää. Pillu pysyy kumminkin entisellään ja hyväilee ihan yhtä hyvin kullia kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihastus molemmimpuolista? Aika kauan joutuu ukkeli odottelemaan kovat piipussa kun pudotat ensin kymmeniä kiloja.
On. Ja tiedostan tåmån ongelman ja se syö minut elävältä. En kuitenkaan kestäisi tilannetta, että hänellä ns lopahtaa figuurini takia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehen seisokkiongelmat on kyllä ihan miehen omia eikä riipu vaimon läskeistä. Ei pillun himo ja naiminen muutu mitenkään vaikka vaimo saisi kiloja lisää. Pillu pysyy kumminkin entisellään ja hyväilee ihan yhtä hyvin kullia kuten ennenkin.
Ei pidä paikkaansa
Reilu vuosi sitten aloitin painonpudouksen, vähän liikuntaakin aloin harrastamaan. Olen nyt normaalipainoinen, reilu 20 kiloa massaa lähti. Silloin alkoi tuntua että haluan löytää seksisuhteen, se motivoi elämäntapa muutokseen. Ja olen löytänytkin muutamia... Itseluottamus kohentui kun ulkomuoto voimistui
Olet ilmoittanut ainakin parin viikon ajan, että huomenna aloitat laihdutuksen.
0/5