Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alice & Jack

Vierailija
15.09.2024 |

Ootteko katsoneet Alice & Jack Areenasta? Mulla vasta toka jakso menossa, mutta melko tappavan tylsä sarja. Mutta koska mulla ei työn lisäksi oo muita sitoumuksia elämässä, ni ajattelin että pitäiskö yrittää sitoutua tohon sarjaan ja katsoa se väkisin läpi? Ainakin erilainen lähestymistapa siinä päähenkilöihin kuin monessa muussa sarjassa.

N

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, laitoinko tän vahingossa seksipalstalle?!?! 😅

-ap

Vierailija
2/5 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut sarja imaisi mukaansa ja katsoin sen läpi parissa kolmessa illassa. Pidin viipyilevästä tunnelmasta, tarinan rosoisuudesta ja taitavasta näyttelijätyöstä. Tarinan aikajana on pitkä, eikä juonikaan ole ihan tavanomainen. Liikaa paljastamatta: loppu oli koskettava. Suosittelen katsomaan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että romanttisia draamoja Areenasta katsova ap lukee myös seksipalstaa. 😘

Vierailija
4/5 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että romanttisia draamoja Areenasta katsova ap lukee myös seksipalstaa. 😘

Tietty. Pakko tyytyä palstailuun, ku mitään muuta ei sitten koskaan tapahdukaan. Waiting for the one, mitä ei sitten ilmeisesti ole olemassakaan :D

-ap

Vierailija
5/5 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut sarja imaisi mukaansa ja katsoin sen läpi parissa kolmessa illassa. Pidin viipyilevästä tunnelmasta, tarinan rosoisuudesta ja taitavasta näyttelijätyöstä. Tarinan aikajana on pitkä, eikä juonikaan ole ihan tavanomainen. Liikaa paljastamatta: loppu oli koskettava. Suosittelen katsomaan kokonaan.

Well, I'll try. Aikamoista tervanjuontia se on tähän mennessä ollut, mut mä oonkin sinnikäs. 😅

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän