Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vuosikymmentä voi pussilakanat ja lakanat myös säilyä ehjinä, etteivät ratkea käytössä?

Vierailija
15.09.2024 |

Kokemuksia kellään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari pussilakanaa, jotka on kuosiltaan 70-lukua. Sitä en tiedä, miten kauan ovat olleet käytössä. Olen ostanut ne kirpparilta.

Kirpparilta.....lude hautomosta????

Mä pesen ne lakanat ennen sänkyyn laittamista. Yövyn myös hotellissa ja sairaalassakin on tullut yövyttyä muutaman kerran.

Vierailija
22/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini ja äitini " käänsi" aluslakanat eli leikkasi keskeltä kahti ja ompeli sivut yhteen jatkoi näin käyttöikää. Nyky laadulla ei onnistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä - 90 - luvulla laatu oli 30 vuottamutta nykyisin varmaan 10 vuotta. Joku Finlayson niin Kiinassa ommellaan ja vauhdilla sinne päin. Kankaat ei ole niin laadukkaita kuin ennen, vaikka hinta on yhdellä pussilakanasetillä yli 60e.

Vierailija
24/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aloittaja tekee tuolla tiedolla? Ei mitään.

Onko tää yksi ja sama tyyppi, joka jankkaa tätä joka ketjussa, vai onko näitä oikeasti useampia?

Ne lakanat hajoavat sitten kun hajoavat. Ei kenenkään arviot pidennä tai lyhennä pussilakanoiden ikää. Täysin turhaa ja mahdotonta tietoa metsästää. Kellään ei ole tuohon vastausta, eikä kukaan sitä tarvitse.

Mikä diagnoosi on ihmisellä, joka haluaa päättää toisten ihmisten puolesta, mistä nämä saavat keskustella? Huomaatko, että sun mielipiteestä huolimatta ihmiset kuitenkin keskustelevat aiheesta?

Hiljaa, ole aivan hiljaa!

Vierailija
25/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20 vuotta vanhat Ikeasta ostetut, pussilakana ja tyynyliina. Ehjät ovat mutta kyllähn ne jollain tapaaa on kulahtaneet jo.

Vierailija
26/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aloittaja tekee tuolla tiedolla? Ei mitään.

Onko tää yksi ja sama tyyppi, joka jankkaa tätä joka ketjussa, vai onko näitä oikeasti useampia?

Ne lakanat hajoavat sitten kun hajoavat. Ei kenenkään arviot pidennä tai lyhennä pussilakanoiden ikää. Täysin turhaa ja mahdotonta tietoa metsästää. Kellään ei ole tuohon vastausta, eikä kukaan sitä tarvitse.

Mikä diagnoosi on ihmisellä, joka haluaa päättää toisten ihmisten puolesta, mistä nämä saavat keskustella? Huomaatko, että sun mielipiteestä huolimatta ihmiset kuitenkin keskustelevat aiheesta?

Hiljaa, ole aivan hiljaa!

Ilmeisesti joku on. Oletko ajatellut, että keskustelupalstat eivät ehkä ole just sulle? Joku bloggaaminen voisi sopia paremmin.

Vierailija
27/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhimmat lakanat on 70 vuotta vanhat perintölakanat. Ovat niitä vanhan ajan kunnon lakanoita, jotka kestävät ikuisuuden. Sitten on 35 vuotta vanhoja lakanoita, jotka alkavat näyttää ohentumisesta merkkejä, mutta yhä hyvät ja kestävät. Kolmas sarja on 5 vuotta vanhoja lakanoita, jotka ovat täysi pettymys. Tuskin kymmentä vuotta kestävät

Vierailija
28/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona 80 vuotta vanhoja lakanoita. Erittäin tiheää ja paksua puuvillakangasta. Niitä ei ole tietenkään käytetty koko ajan, mutta laatu on aivan eri maailmasta nykyisiin verrattuna.

Vierailija
29/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 70-luvulta Hobbyhallin halpikset olleet koko ajan käytössä. 

Vierailija
30/30 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä 1980-luvulla Anttilasta ostetut, upean väriset pussilakanat. Värit ovat säilyneet, joka on tod. ihme. Kangas on ohentunut, mutta eivät ole ratkenneet tms. eli  täysin käyttökunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi