Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on sormien kynsissä kynsisieni. Tarttuuko se. jos mies koskettelee pilluani?

Vierailija
15.09.2024 |

Miesystävälläni on sormissa kynsisieni. En anna hänen kosketella pilluani, kun pelkään, että se tarttuu sukuelimiini. Onko pelkoni turhaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en antaisi minäkään koskea.

Vierailija
2/10 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartu. Sen sienen voisi vaikka hoidattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsisieni on pitkäkestoinen sairaus. Söin monta antibioottikuuria eikä nekään parantaneet sitä täydellisesti. Sairastuneet kynnet ovat vastenmielisen näköisiä.

Vierailija
4/10 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä anna koskea! Minua koski mies jolla kynsisieni, nyt pillustani kasvaa suppilovahveroita, kanttarelleja, jättikuukusia ja mustarouskuja!

Vierailija
5/10 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsisieni on tarttuvaa, mutta en ole kuullut, että se sormista pilluun tarttuisi.

Vierailija
6/10 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä anna koskea! Minua koski mies jolla kynsisieni, nyt pillustani kasvaa suppilovahveroita, kanttarelleja, jättikuukusia ja mustarouskuja!

Olispa munkin pilluni yhtä tuottoisa!

Vierailija
7/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että kynsisieni muuttuu pillusieneksi.

Vierailija
8/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tyttöystävä jota kiihotti ihan älyttömästi runkata minua ja katsella sperman lentämistä mutta jäi tekemättä pitkäksi aikaa kun sillä oli kahdessa sormessa syyliä. Ne nyt periaatteessa ainakin tarttuvat.

Vierailija
9/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoidetaan syömällä siihen lääkekuuri. Kestää muutaman kuukauden. Ei se ulkoisilla litkuilla lähde! 

Vierailija
10/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsisieni on vaikeasti hoidettava sairaus. Sairastin sitä pari vuotta ja söin 3 antibioottikuuria, Naiset kavahtivat minua, kun näkivät sormeni eivätkä antaneet koskea pilluunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä