Miehellä on sormien kynsissä kynsisieni. Tarttuuko se. jos mies koskettelee pilluani?
Miesystävälläni on sormissa kynsisieni. En anna hänen kosketella pilluani, kun pelkään, että se tarttuu sukuelimiini. Onko pelkoni turhaa?
Kommentit (10)
No ei tartu. Sen sienen voisi vaikka hoidattaa.
Kynsisieni on pitkäkestoinen sairaus. Söin monta antibioottikuuria eikä nekään parantaneet sitä täydellisesti. Sairastuneet kynnet ovat vastenmielisen näköisiä.
Älä missään nimessä anna koskea! Minua koski mies jolla kynsisieni, nyt pillustani kasvaa suppilovahveroita, kanttarelleja, jättikuukusia ja mustarouskuja!
Kynsisieni on tarttuvaa, mutta en ole kuullut, että se sormista pilluun tarttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä anna koskea! Minua koski mies jolla kynsisieni, nyt pillustani kasvaa suppilovahveroita, kanttarelleja, jättikuukusia ja mustarouskuja!
Olispa munkin pilluni yhtä tuottoisa!
Meinaatko että kynsisieni muuttuu pillusieneksi.
Minulla oli tyttöystävä jota kiihotti ihan älyttömästi runkata minua ja katsella sperman lentämistä mutta jäi tekemättä pitkäksi aikaa kun sillä oli kahdessa sormessa syyliä. Ne nyt periaatteessa ainakin tarttuvat.
Se hoidetaan syömällä siihen lääkekuuri. Kestää muutaman kuukauden. Ei se ulkoisilla litkuilla lähde!
Kynsisieni on vaikeasti hoidettava sairaus. Sairastin sitä pari vuotta ja söin 3 antibioottikuuria, Naiset kavahtivat minua, kun näkivät sormeni eivätkä antaneet koskea pilluunsa.
En tiedä, en antaisi minäkään koskea.