Kesä on nyt virallisesti ohi, jouduin kaivamaan toppatakin ja hanskat kaapista kun on niin kylmä.
Kommentit (39)
Eilen kävelin vesisateessa kauppaan t-paidassa, ihanan viileää.
No ei todellakaan ole vielä niin kylmä, että toppatakkia tarvitsee vaikka öisin onkin jo aika kylmä. Mitä ihmettä pukee talvella päällensä ihmiset jotka jo nyt käyttävät toppatakkia??
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit laittaa päälle 30 asteen pakkasessa?
Villapaidan, toppatakin, pipon
Ap
Ei tuolla mitään toppatakkia tarvi. Käy lääkärissä, sullon selvästi kropassa jotain vikaa.
Lämmmitä täällä idässä. Shortsit ja t paita päällä lähdin ulos. Parikymppiä on lämmintä ja puolipilvistä.
Kalsoa on, takkaan piti laittaa jo tulet että tarkenee yön. Jatkuispa kesä ja lämmin vielä.
Ei nyt sentäs toppatakkia mutta takki, pipo ja hanskat.
Riippuu missä asutaan. Meillä oli yöllä - 4
Maahanmuuttajaksi kirjoitat hyvää suomenkieltä.
Höpö höpö nyt on viileää ei kylmää.
Siperiassa on kylmä mitenkähän ne siellä hengissä pysyy ku -50 saattaa olla nii, että älä valita kun kohta on taas helteet nii NAUTI NAUTi
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentäs toppatakkia mutta takki, pipo ja hanskat.
No ei kyllä tarvitse vielä pipoakaan. Hanskat ehkä sitten jos illalla myöhään, yöllä tai aamulla pitää pyörällä ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Käsivarressa
Wtf? Missä noin kylmä on? Jossain lapissa? Täällä etelässä tänäänkin +18 ja t-paidassa ja leggingseissä kävin lenkin ja kuuma tuli. En pue takkia ennen kun tippuu alle 15. Toki näkyy täälläkin ihmisillä jo talvitakkeja ja toisilla varmuuden vuoksi oiken huppari ja siihen vielä takki päälle. Itse pukeudun takkiin ja huppariin kun ulkona -20.
Toppatakki nyt jo? Ehkä jos on tunteja ulkona. Mä pärjään kyllä vähän paksummalla syksytakilla. Paljain säärinkin kuljen yhä.
Itse pärjäsin vielä hyvin, ja päällä oli: farkut, toppi, neuletakki ja nahkatakki
Liikkeessä pysyy lämmin