Miksi mies on vihainen?
Kuka voisi kertoa miksi mies on yltiövihanien? Hän pettänyt /ajat sitten tosin) ja nyt kun haluan asian selvitellä on ihan sekopää?
Onko tässä jokin logiikka. Miesajattelu?
Minulla on syytä olla vihainen... ei hänellä.
Kommentit (25)
Sillä mulkulla käynnistyykin vain se kulli, mutta järki ei seiso.
Kai se on puolustautumista kun muutoin ei osaa asiaa käsitellä. Ellei hän sitten ole aina vihainen? Joka tapauksessa ikävää käyttäytymistä sinua kohtaan. Jos asia on vanha, niin voisitko itse käsitellä asian mielessäsi ja panna piste perään. Miksi antaa eilisen pilata tämä päivä?
Vierailija kirjoitti:
Kai se on puolustautumista kun muutoin ei osaa asiaa käsitellä. Ellei hän sitten ole aina vihainen? Joka tapauksessa ikävää käyttäytymistä sinua kohtaan. Jos asia on vanha, niin voisitko itse käsitellä asian mielessäsi ja panna piste perään. Miksi antaa eilisen pilata tämä päivä?
Jaa no, voisko vaikka äidinkin kuoleman vaan unohtaa...no ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Get over it!
Ai senkö , että nyt mies vihainen MINULLE!!
Vierailija kirjoitti:
Pakkaa kamasi ja häivy
Mies se sais lähteä, minä maksanut kaiken ja omistan maat ja muut. Paskamulkku vaan uhoaa ettei lähde, miesenergiaako tämä on.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get over it!
Ai senkö , että nyt mies vihainen MINULLE!!
Taitaa sulta puuttua muutama muumi laaksosta. Siksiköhän se miehesi pani vierasta?
Minäkin olin ex-vaimolle vihainen kun hän vatvoi asiaa kolme vuotta. En edes pettänyt, tein vain kuvattoman profiilin Tinderiin kun halusin mielenkiinnosta nähdä, mitä sieltä löytyy ja onnistunko tekemään niin kiinnostavan profiilikuvauksen itsestäni, että naiset ottavat minuun yhteyttä. Vaimo ei päässyt siitä yli, joten oli pakko erota.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin ex-vaimolle vihainen kun hän vatvoi asiaa kolme vuotta. En edes pettänyt, tein vain kuvattoman profiilin Tinderiin kun halusin mielenkiinnosta nähdä, mitä sieltä löytyy ja onnistunko tekemään niin kiinnostavan profiilikuvauksen itsestäni, että naiset ottavat minuun yhteyttä. Vaimo ei päässyt siitä yli, joten oli pakko erota.
No eihän tuota voi tietää todeksi. Jos minä löytäisin miehen profiilin, en minäkääm innossani olisi. Nyt mietin että laitanko itse tinderiin itseni. Tähän asti miehta juosseet perässäni kyllä, ja soitelleet anonyyminä kuinka kuolaavat minua. Voihan.
Aika paska sunnuntai provo joltain kotona makaavalta runkkarilta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti, ihan tosielämää..
Jos sä vuosien jälkeenkin jaksat häntä laittaa siitä tilille niin ei ihme. Jos sua rassaa yksi pettäminen niin paljon, niin päästä mies vapaaksi. Joko menet eteenpäin tai eroat. Turha jäädä vatvomaan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, täällähän on kaikki pro voja, aina. Mikään ei voi olla totta. Ihan mahdotonta kuvitella, että voisi kenellekään käydä, niinkuin ap kirjoitti.
Soon niiku sillei, et joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. Kyöpeli
Lähes aina johtuu siitä että nainen on valehdellut miehelle, jossakin tärkeässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, täällähän on kaikki pro voja, aina. Mikään ei voi olla totta. Ihan mahdotonta kuvitella, että voisi kenellekään käydä, niinkuin ap kirjoitti.
Pakko olla fiktiota. Ei noin typerää naista ole olemassakaan.
Ap on rahaton, lihava luuseri. Nainen, joka ei sais miestä, vaikka maksaisi siitä.
Prätkä ei käynnisty.