Okei, naiset olisi nyt kysyttävää. Koskee omaa elämääni naisten suhteen. Vastatkaa rehellisesti!
Olen 26v helsinkiläinen mies ja enkä ole koskaan seurustellut. Koulutukseltaan olen ICT-asentaja, mutta teen tällä hetkellä toimistotyötä. Palkka on noin 2800€ kuussa. Olen 176 cm ja 74 kg. Pukeudun puhtaisiin vaatteisiin sekä pidän suu hygieniasta huolta.
Naiskavereita minulta löytyy useita, jopa enemmän kuin miespuolisia. Mutta kukaan heistä ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta, niin kun seurustelu mielessä. Aina kun olen yrittänyt kysyä naista treffeille, niin ovat antaneet pakit. Yritän hakautua jatkuvasti paikkoihin jossa on sinkkunaisia, mutta seurani ei näytä kiinnostavan ketään. Voiko tämä kaikki joutua siitä, että olen yksinkertaisesti ruma kasvoltaan? Niin, jotkut miehet ovat minulle sanoneet, että näytän naisten mielestä "elämänsä kyllästynyttä taksinkuljettajaa".
Naiset ovat kyllä sanoneet, että se ei johdu ulkonäöstäni, vaan en ole ollut heidän tyyppiä. Alan pikkuhiljaa epäillä, että minulle valehdellaan ja naisettomuus johtuu kasvojeni surkeasta luustosta. Sillä olen puhelias ja anna tilaa toiselle puhua keskeyttämättä häntä.
Kommentit (40)
Enpä nyt tiedä mitään muuta keinoa kuin että aloitat jonkin fyysisesti rasittavan urheiluharrastuksen.
Lihasten kasvaessa itsetunto kohoaa ja liikunta ylentää mieltä. Se sitten hohkaa ulospäin itsevarmuutena, josta naiset kiinnostuu. Oli kuinka pätkä tai vähän hassun näköinen kasvoiltansa tahansa.
Ja joo, sulle valehdellaan: Naiset kiinnostuu miehistä, joita ne haluaa panna. nainen haluaa panna miestä, joka on itsevarma ja huokuu sellaista big dick energiaa. Ulkonäkö on bonus.
Naisia ei ehkä kiinnosta seurustella. Sinussa ei ole välttämättä mitään vikaa, mutta silti minäkin suosittelisin instasta löytyviä pukeutumisen ammattilaisia ja menemään kunnolliselle parturille joka leikkaa sopivan hiusmallin ja jos löytyy partaa niin laittaa senkin mallilleen.
Paha sanoa kun ei tiedä miltä näytät. Näyttääkö joku julkkis yhtään sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Hymyiletkö?
Tottakai.
Ap
Oletko parinhakusovelluksissa? Kerrotko hakevasi pysyvää parisuhdetta?
Täytyy tienata enemmän, jos on paljon "huonoja puolia".
Älä muuten aliarvioi tuoksua. Kannattaa hankkia oma tuoksu. Ja siinäkin autetaan kun pyydät neuvoa liikkeestä. Kädet pitää olla hoidetut ja kynnet lyhyet.
Tuo että "on paljon naispuoleisia kavereita" on vähän semmonen juttu, että mieluummin pysyis kauempana. Varsinkin jos on tiedossa, että sä niitä pokailet.
Naiset eivät osaa tuohon vastata vaikka olisit heille täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuo että "on paljon naispuoleisia kavereita" on vähän semmonen juttu, että mieluummin pysyis kauempana. Varsinkin jos on tiedossa, että sä niitä pokailet.
No, mutta naiset ovat itse sanoneet minulle näin... "kysy vaan naisia treffeille, varmasti joku heistä suostuu". Ovatko he sitten valehdelleet minulle? Ja miten sitten pääsen treffeille, jos en ole oma aloitteinen? Kun naiset ei minua lähesty missään.
Ap
Ehkä aplle ei sopivaa kumppania osunut kohdalle vielä. Ikää vasta 26. Eli aikaa on noin nuorella seurustella vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mutta naiset ovat itse sanoneet minulle näin... "kysy vaan naisia treffeille, varmasti joku heistä suostuu". Ovatko he sitten valehdelleet minulle? Ja miten sitten pääsen treffeille, jos en ole oma aloitteinen? Kun naiset ei minua lähesty missään.
Ap
Totta kai ovat valehdelleet. Älä ikinä usko mitä nainen sinulle neuvoo kumppanin löytämiseksi. Se kaikki on täyttä valetta alusta loppuun.
Lopeta sen pohtiminen miksi ei ole tärpännyt. Syynä voi ihan vain olla huono ajoitus, naisella on ollut jotain tärkeämpää mielen päällä ja siksi kävellyt onnensa ohi. Eikä naiset nyt niin paljon naaman päälle ole - ainakin mitä omasta tuttavapiiristäni katson miehiä, jotka ovat kavereiden kanssa, niin siellä on ihan kaikenlaisia naamoja. Ns. kirveellä veistettyjä, aknearpisia kuin vaikkapa jotain, jotka kelpaisivat naamamalleiksikin.
Opettele olemaan oma itsesi, rentoudu itsesi kanssa ja luota siihen, että kelpaat. Jossain vaiheessa joku sitten kohtaa sinut juuri oikeana hetkenä ja loppu on historiaa. Kaikista vaikeinta on päästä irti omasta kontrollista ja ihan vain olla toisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yritä etsiä netistä. Treffipalveluja on muitakin kuin tinder. Ja lähesty muitakin kuin seksipommeja. Ellet sitten halua juuri sellaista.
Olet vasta 26-vuotias, ehdit tavata tyttöystäväehdokkaita vielä pilvin pimein.
Kuulostat fiksulta ja hyvällä tavalla tavalliselta.
Ehkä minullekin jäi kuitenkin mieleen kirjoituksestasi, että naiskavereita on paljon. Se voi uutta naispuolista tuttavuutta hieman mietityttää. Vaikka sitten toisaalta, sosiaalisuus ja sosiaalinen elämä on kyllä sinulle plussaa.
Seurustelukuviot ovat vähän sellaisia juttuja, että riippuu kyllä tähtien asennoista ja ties mistä. Itse olen mieheni tavannut sattumalta, ihan kadulla kirjaimellisesti törmännyt.
Siitä on nyt 26 vuotta aikaa ja mieheni oli tuolloin 33-vuotias ja ollut sinkkuna lähes kymmenen vuotta.
Kaikki naiset pitävät siististä, kivasti pukeutuvasta, hyvän tuoksuisesta ja kohteliaasta miehestä. Varmaan nämä jo sinulla hallussa ja siitä on hyvä jatkaa. Onnea matkaan Ap!
Olet aika pienikokoinen. Oletko lihaksien hankkimista harkinnut?