Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei, naiset olisi nyt kysyttävää. Koskee omaa elämääni naisten suhteen. Vastatkaa rehellisesti!

Vierailija
14.09.2024 |

Olen 26v helsinkiläinen mies ja enkä ole koskaan seurustellut. Koulutukseltaan olen ICT-asentaja, mutta teen tällä hetkellä toimistotyötä. Palkka on noin 2800€ kuussa. Olen 176 cm ja 74 kg. Pukeudun puhtaisiin vaatteisiin sekä pidän suu hygieniasta huolta.

Naiskavereita minulta löytyy useita, jopa enemmän kuin miespuolisia. Mutta kukaan heistä ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta, niin kun seurustelu mielessä. Aina kun olen yrittänyt kysyä naista treffeille, niin ovat antaneet pakit. Yritän hakautua jatkuvasti paikkoihin jossa on sinkkunaisia, mutta seurani ei näytä kiinnostavan ketään. Voiko tämä kaikki joutua siitä, että olen yksinkertaisesti ruma kasvoltaan? Niin, jotkut miehet ovat minulle sanoneet, että näytän naisten mielestä "elämänsä kyllästynyttä taksinkuljettajaa".

Naiset ovat kyllä sanoneet, että se ei johdu ulkonäöstäni, vaan en ole ollut heidän tyyppiä. Alan pikkuhiljaa epäillä, että minulle valehdellaan ja naisettomuus johtuu kasvojeni surkeasta luustosta. Sillä olen puhelias ja anna tilaa toiselle puhua keskeyttämättä häntä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Millaisen arvosanan 1-10 antaisit itsellesi ap? Ole rehellinen itsellesi tässä!

M32

Vierailija
2/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Millaisen arvosanan 1-10 antaisit itsellesi ap? Ole rehellinen itsellesi tässä!

M32

3 ehkä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin voi tehdä ulkonäölleen paljon. Katso instasta miesten kauneusoperaatioita.

Vierailija
4/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pätkä: "Naiskavereita minulta löytyy useita, jopa enemmän kuin miespuolisia. Mutta kukaan heistä ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta, niin kun seurustelu mielessä. Aina kun olen yrittänyt kysyä naista treffeille, niin ovat antaneet pakit. "

Yksikään nainen ei ole kiinnostunut olemaan yksi monien joukosta joita sinä vuoron perään pyydät treffeille. 

Vierailija
5/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täältähän se totuus löytyykin sinun subjektiivisen selostuksesi perusteella 🙄.

Vierailija
6/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sun lärvissä mitään vikaa ole vaan siinä, ettet pysty jotenkin välittämään sitä mikä sinussa on sellaista joka olisi toiselle se juttu. Tai sitten et ole vain vielä ehtinyt tapaamaan sitä, joka on sun vastinpari. Itsekin tapasin vasta 36-vuotiaana sellaisen.

Suurin osa ihmisistä ei sovi toiselle. On täyttä lottoa, että sopiva risteää sun polulle.

Vierailija
7/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kirjoittaa noin huonosti äidinkieltään? 

Vierailija
8/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et ole pitkä ja komea, joten ihan turhaan kulutat aikaasi naisten etsimiseen. Naiset ovat vain alfoja varten, käytetyt jäävät sitten betamiesten riesaksi. Heistä betamiehet joutuvat tappelemaan vielä.

Vierailija
9/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että sua luullaan homoksi?

Vierailija
10/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätkä: "Naiskavereita minulta löytyy useita, jopa enemmän kuin miespuolisia. Mutta kukaan heistä ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta, niin kun seurustelu mielessä. Aina kun olen yrittänyt kysyä naista treffeille, niin ovat antaneet pakit. "

Yksikään nainen ei ole kiinnostunut olemaan yksi monien joukosta joita sinä vuoron perään pyydät treffeille. 

Päteekö sama myös naisiin? Jos, sinkkunaisella on satoja mieskavereita fb:ssä tai insta:ssa.

- Ohis

Vierailija
11/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

0/10

Vierailija
12/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten viettäisit naisen kanssa kivan illan? 

Vierailija
13/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, parinmuodostukseen liittyy niin moni asia että me ulkopuoliset emme pysty sanomaan sun tilanteesta yhtään mitään.

Vierailija
14/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun luonteessasi ei ole sitä mitä he haluavat ja kun ottaa huomioon myös sen että tunnut olettavan että naispuolisthen ystäviesi pitäisi mennä kanssasi treffeille niin ei ole ihmekkään.

Vierailija
15/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Tinderiin, siellä ne muutkin on.

Vierailija
16/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vikaa kasvoissa, kasvata kokoparta.

Vierailija
17/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ala kattomaan Brazzers:sia ja B l a c k e d:ia, miten naisia saadaan!

Vierailija
18/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet huono mies, huono ihminen, eikä kukaan halua olla sun kaa

Vierailija
19/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pitää sinusta, mutta painan enemmän kuin sinä. Miehet eivät kuulemna oikein pidä siitä. Pattitilanne. 

Vierailija
20/40 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo, että henkilö näyttää elämäänsä kyllästyneeltä niin sillä ei minusta tarkoiteta ulkonäköä vaan ilmettä ja olemusta. En siis usko, että kyse on rumuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä