Kyllä on säälittävät lauantai-illat puuhat mulla. Entä sinulla?
Makaan sohvalla palstaillen. Olisi halua lähteä johonkin, muttei ole kaveria,j oka lähtisi kanssani. Mieluiten kuhertelisin sopivan miehen kanssa, muttei ole sitäkään. Olisi ihanaa olla toisen lähellä, saunoa ja rakastella. On tämä surkea ilta taas tämäkin.
Kommentit (11)
Päivä ja ilta mennyt yksinään sisällä kun ei ole ketään, saunassa yksin istuen ja vedellen käteen. Touhuaisi mieluummin kivan naisen kanssa kaikkea kivaa. Säälittävä elämä mulla.
AP, missä päin asut ja minkä ikäinen?
Saunottu mieheni kanssa täälä mökillä ja syöty hyvin. 3 Kertaa naitu päivän aikana jo. Ilalla luvassa vielä sänkykivaa, ostin viikolla uudet sukkanauhat ja sukat. Meinaan yllättää mieheni hepeneillä. On siis todella ollut hieno päivä, ehkä yöstä tulee vielä hienompi. Noora.
Vietä aikasi neljän seinän sisällä - ylläty, kun ei ole kavereita tai kumppania
Vierailija kirjoitti:
En vietä kaiken aikaa. On minulla työt ja harrastus ja muutama kaveri, mutta kaverit ovat perheidensä kanssa tai eivät jaksa lähteä minnekään. Olen eteläisestä Suomesta n54, vaikken tiedä mitä eräs kysyjä tiedolla tekee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saunottu mieheni kanssa täälä mökillä ja syöty hyvin. 3 Kertaa naitu päivän aikana jo. Ilalla luvassa vielä sänkykivaa, ostin viikolla uudet sukkanauhat ja sukat. Meinaan yllättää mieheni hepeneillä. On siis todella ollut hieno päivä, ehkä yöstä tulee vielä hienompi. Noora.
Mahtava päivä sinulla, Noora! Juuri tuota minäkin haluaisin. Ap
gynekologi määräsi minut terolut-kuurille kuukautiskierto-ongelman vuoksi. Sivuvaikutuksena päänsärky ja julmettu panetus ja turvotus. En viitsi enkä jaksa lähteä mihinkään ja koko päivän jatkunut sadekin masentaa. En koskaan edes masennu sateesta, joten tämäkin olotila ehkä lääkekuurin syytä. Vielä pitää kaksi viikkoa jaksaa pillereitä popsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vietä kaiken aikaa. On minulla työt ja harrastus ja muutama kaveri, mutta kaverit ovat perheidensä kanssa tai eivät jaksa lähteä minnekään. Olen eteläisestä Suomesta n54, vaikken tiedä mitä eräs kysyjä tiedolla tekee. Ap
No ihan siksi jo että tietyissä paikoissa, kuten pk-seudulla on yli 30-vuotiaista naisista ylitarjontaa, joten vaikea löytää sellaista miestä, mistä moni haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Päivä ja ilta mennyt yksinään sisällä kun ei ole ketään, saunassa yksin istuen ja vedellen käteen. Touhuaisi mieluummin kivan naisen kanssa kaikkea kivaa. Säälittävä elämä mulla.
Kävistö toinen yksinäinen karvajalka saunaseuraksi (huom ei seksi).
Shortsien taskut rikki, korjasin ompelemalla.
Ihan sama mulla...