16€ raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuussa kuin yleensä kun niitä leikattiin...
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetat toistopaskan
Niin kauan kun ongelma on niin aion siitä puhua
Ap
Ongelma poistuu sillä, että hankit koulutuksen ja menet töihin.
Sinun ongelmasti poistuu sillä kun lopetat kiljun juomisen ja hakeudut hoitoon.
Mikä sulla on hätänä kun piti vetää noin pahasti herneet nenään mun vastauksesta missä kerroin vain tosiasioita? Ei mulla ole ongelmia, en juo kiljua enkä tarvitse hoitoa. Olen ihan tavallinen töissä käyvä nainen joka opiskelee töiden ohessa korkeampaa tutkintoa. On mullakin kokemusta työttömyydestä, mutta en mä jäänyt kotiin voivottelemaan melkein 20 vuodeksi kun kukaan ei huoli töihin eikä tuet riitä perseilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16€ syö kolme viikkoa.
Ei todellakaan, 2 päivän ruoat saa tuolla rahalla vaikka ostaisi halvinta.
Ap
Metsissä on vieläkin mustikoita ja puolukkakausi on parhaimmillaan.
Parhaat paikat on jo ajat sitten tyhjennetty ja eläimet ovat pitäneet huolen lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Rupea kannibaaliksi
Joo ap voi aloittaa syömällä päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö yhteiskunnan ruokkia sinut vastikkeettomasti?
Niinhän yhteiskunta tukee sinuakin suurilla summilla.
Ja mitähän ne suuret tuet mahtavat olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16€ syö kolme viikkoa.
Ei todellakaan, 2 päivän ruoat saa tuolla rahalla vaikka ostaisi halvinta.
Ap
Käyt ostamassa kaurahiutaleita ja 2 pkt esim. Puikula 9kpl n. kahdella eurolla. Ei ole mennyt vielä puoltakaan tuosta 16 eurosta ja ruokaa on jo monelle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetat toistopaskan
Niin kauan kun ongelma on niin aion siitä puhua
Ap
Ongelma poistuu sillä, että hankit koulutuksen ja menet töihin.
Sinun ongelmasti poistuu sillä kun lopetat kiljun juomisen ja hakeudut hoitoon.
Mikä sulla on hätänä kun piti vetää noin pahasti herneet nenään mun vastauksesta missä kerroin vain tosiasioita? Ei mulla ole ongelmia, en juo kiljua enkä tarvitse hoitoa. Olen ihan tavallinen töissä käyvä nainen joka opiskelee töiden ohessa korkeampaa tutkintoa. On mullakin kokemusta työttömyydestä, mutta en mä jäänyt kotiin voivottelemaan melkein 20 vuodeksi kun kukaan ei huoli töihin eikä tuet riitä perseilyyn.
Vuosikausia jatkunut kuiljun juomisesi on tuhonnut aivosi. Ihan oikeasti, hakeudu jo hoitoon. Olet kuvottava.
Kuole vaikka nälkään niin ei tarvitse täällä olla jatkuvalla syötöllä valittamassa ja sinusta päästäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö yhteiskunnan ruokkia sinut vastikkeettomasti?
Niinhän yhteiskunta tukee sinuakin suurilla summilla.
Ja mitähän ne suuret tuet mahtavat olla?
Odotan vastaustasi.
Hernekeitto, puuro, perunat. Vielä jää rahaa lisukkeisiinkin.
Ap, jospa vastaisit kysymyksiin.
Vuosikausia jatkunut kuiljun juomisesi on tuhonnut aivosi. Ihan oikeasti, hakeudu jo hoitoon. Olet kuvottava.
Sulla tässä aivot ovat pehmenneet koska olet noin harhainen. Vedit kauheat pultit kun käskin tehdä kuten muutkin tekee eli hankkia koulutus ja mennä töihin. Ihan normaali tapa toimia. Hyvää päivänjatkoa.
SUKSI NYT JO VIT TUUN JANKUTTAMASTA.
Käy joskus maailmalla katsomassa mitä se köyhyys on. Tilallesi tulisi miljardi ihmistä alkuun. Mä ite olin nuorena kovin kapinallinen, kritisoin yhteiskuntaa, hävettää jälkeenpäin.
Toki ite raha ja verotus on kuzetusta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko töihin menoa ajatellut?
Saako työn ajattelemisesta palkkaa, ite oon ajatellut töihin menoa mutta palkkaa ei ole vielä tullut. Missähän mahtais olla vika?
t.eri
Vierailija kirjoitti:
Ap, jospa vastaisit kysymyksiin.
Ei se ehdi kun se hakkaa tattiaan samalla kun lukee kommentteja ainaiseen jankutukseensa laueten omille reisilleen kuten aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
16€ saa vaikka kuinka monta kymmentä pussia makaroonia ja yhden ketsupin, tuollahan elää helposti kuukauden ja juotavaksi saa vettä hanasta.
Mulla on keliakia Ap
Vierailija kirjoitti:
16 eurolla saa 15 kg Xtra kaurahiutaleita.
Ei kun 20 kg. Sillä elää pitkään
Vierailija kirjoitti:
Mene h uora töihin
Etkö sä nyt edes osaannu tota sanaa kirjoittaa yhteen?
Onneksi mulla on rahaa ihan helvetisti.