Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte hankaliin, teihin jopa vihamielisesti käyttäytyviin

Vierailija
14.09.2024 |

työkavereihin? Työpaikan vaihto ei tule kyseeseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pistän luun kurkkuun maistattamalla omaa lääkettä. Eli jos joku on ikävä minua kohtaan, niin mahdollisimman samalla tavalla olen ikävä sinne päin. Jotkut tuntuu ymmärvän ja muuttavat käytöstään, mutta toiset on todella sellaisia, että eivät itse huomaa tekevänsä mitään ja suuttuvat sitten. Liekkö ironiantajun puutosta, jos ei huomaa

Kuulostaapa ankealta työilmapiiriltä, jos porukka vastaa pahaan pahalla. Miksei vie mieluummin asiaa eteenpäin? 

Vierailija
22/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistan heitä köyrimällä rajusti pyllykoloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-ttumainen tilannehan se on. Olen joskus ollut töissä, joka oli ilmapiiriltään myrkyttynyt ja klikkiytynyt. Heti kun pääsin sieltä pois, kaikki on ollut niin kuin pitääkin. Tuskin kenenkään kannattaa kovin pitkään sietää myrkkyilmpaiiriä, vaikka työ olisikin kiinnostavaa. Elämä on lyhyt.

Vierailija
24/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan tarvittavat normityöasiat, mutten en mene tuppaamaan omaa seuraani ja annan toisen olla rauhassa jos haluaa olla.

Vierailija
25/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaliimaa tuoliin, näppikseen ja hiireen ennen kun palaa kahvitauolta.

Vierailija
26/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson peiliin varuiksi

Vierailija
27/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kill them with kindness, eli ehdottoman korrekti ja ystävällinen käytös koko ajan."

Ei tehoa kaikkiin mulqvisteihin tuokaan.

Ei auta, jos on häiriintynyt persoonallisuus kyseessä. 

Vierailija
28/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivän kahvitunnilla tarjoile konvehteja koska juhlistat jotakin.

Lounaalla sujautat puolikaan kossupullon työpisteensä pöytälaatikkoon. (muista pirskottaa hiukan sermikankaalle jotta on realistiset tuoksut)

Iltapäivän tiimipalaverissa pomon kuullen "huolestut" hänen voinnistaan, "kun on puhe sammaltanut, ettei vaan olisi aivoinfrakti ja portaissakin horjahti".

Jos pomo ei ota onkeensa, niin soitat henkilöstöosastolle ilmiantopuhelun työpaikkajuopottelusta.

Jos kiusaaja on mies niin pelkkä syytös pepunpuristelusta riittänee.

Vierailija
29/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn itse erittäin ystävällisesti takaisin, se saa ikävältä ihmiseltä pakan sekaisin. 

Yleensä ottaen kiusaamiselta menee pohja kun kysyt reippaasti (muiden kuullen) "onko sinulla jotain minua vastaan", kiusaamisen kohteeksi joutuvat hiljaiset alistujat, ei rohkeat. 

Vierailija
30/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn milloin hän on persuksi ryhtynyt?