Miksi ihmiset kuvittelevat että hallitus kaatuisi, kuka ja mikä sen kaataisi? Ei sitä voi kaataa kuin he itse.
Vaikka hallitus on suurimman osan mielestä kansalaisia aivan perseestä, mutta neljä puoluetta siellä hallituksessa on ja pysyy. Kristilliset on pettäneet kristityt arvonsa saadakseen olla hallituksessa, eikä kenttäväki vastusta, sama juttu ruotsalaisissa. Persut eivät tiedä edelleenkään mitä tekevät, omilta äänestäjiltä leikkaaminen ei haittaa kun vähentävät kotoutuksesta vähän rahaa, siellä köyhät kannattajat odottavat kieli pitkällä että kotoutusrahat annetaan heille, siinä odottaessaan kuolevat nälkään. Ja kokoomus on kyselymittaukissa edelleen säilyttänyt noin joka viidennen kansalaisen kannatuksen. Osa kansasta pitää leikkauksia jne. erittäin hyvänä, koska ne ei osu itseen, he saivat vain veronkevennyksiä itselleen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvittelee? Kerro!
Esim.
-Vihreiden Sofia Virta: "Teemme hartiavoimin töitä kaataaksemme hallituksen" MTV3
Ehkä yleislakko joka kestäisi kuukausia johtaisi siihen että eroavat. Mutta eihän sellaista Suomessa tapahdu.
Vihervassut on niin ääliö sakkia että kuvittelevat kaatavansa hallituksen 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä hupatat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvittelee? Kerro!
Esim.
-Vihreiden Sofia Virta: "Teemme hartiavoimin töitä kaataaksemme hallituksen" MTV3
Sanoiko hän, että uskoo onnistuvansa? Ei.
Itse olen tyytyväinen niin kuin miljoonat muutkin
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet niin ääliö ettet tajua edes koko asiaa. Lapsi parka. Taas aikuisten keskustelupalstalla nolaamassa itsensä.
Palstalla on parhaillaankin pitkä ketju, jossa moni luulee hallituksen kaatuvan, koska eivät itse tykkää siitä.
Kaikki ihmiset eivät tiedä poliittisen järjestelmän toiminnasta, minkä lisäksi puolet väestöstä on keskimääräistä tyhmempiä.
Ihan mikä vaan käy mulle, jotta tämä nolo junttilauma katoaa siihen kuraan mistä on tullutkin.
Kyllähän se kaatuu kun itse kaatavat. Mahdottomuuteensa.
Toisaalta jos persut kestää kiltisti apupuolueena niin eihän se kaadu kun kokoomus saa kaiken mitä haluaa. Persuille riittää hyvin että he saavat vaan vähän kiusata mm:ia.
He itse? Hallituksen kaataa eduskunta.
Pikkasen menny Persujen lupaukset ennen vaaleja päin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvittelee? Kerro!
Me kuvittelemme kaatavamme sen uuden punakapinan myötä ystävämme Putinin joukkojen tuella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet niin ääliö ettet tajua edes koko asiaa. Lapsi parka. Taas aikuisten keskustelupalstalla nolaamassa itsensä.
HV, ituhippi 🤡 jatka ulinaasi vielä monta vuotta 🤡
ja mikä kummallisinta tuhoisan Marin ex viisikko hallinnon kaatamisesta ei sallittu yhtään keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvittelee? Kerro!
Esim.
Se on aie, ei kuvitelmaa. Persujen koheltelu tarjoaa erittäin paljon materiaalia epäluottamuslauseille.
Kannu menee kaivolle kunnes särkyy, sanotaan. Eli persujen ja Kokoomuksen typerehtimisellä on rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvittelee? Kerro!
Päivittäin tälläkin palstalla joku kirjoittelee, että joko kaatuu..
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yleislakko joka kestäisi kuukausia johtaisi siihen että eroavat. Mutta eihän sellaista Suomessa tapahdu.
Ei ammattiliittojen pomot enää mitään isoja lakkoja tue, ehkä parin päivän, suurlakot on mennyttä maailmaa.
Minuun ei käytännössä osu mikään hallituksen päätös noista leikkauksista tai eduista, mutta en silti pidä tämän hallituksen tavasta kyykyttää vähäosaisia.