Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paras häälahja minkä voit antaa = lahjakortti avioehdon laadintaan
14.09.2024 |
Olen mies ja antanut jo viidelle kihloissa olevalle tai kihlautumista/häitä miettivälle miespuoliselle kaverille ilmaista henkilökohtaisiin kokemuksiin pohjautuvaa konsultaatiota sekä avioituneille kavereille häälahjaksi lahjakortin jolla saa hyvän juristin avulla laadittua ja rekisteröityä vedenpitävän avioehdon. Uskon että näistä vähintään puolet kiittämään minua 10 vuoden sisällä, todennäköisesti paljon aiemmin. Aion jatkaa tätä käytäntöä.
Kommentit (2)
Loistoidea, myös sen varakkaamman tai myöhemmin perintöjä saavan (nais)puolison kannalta.
Ikinä kun ei elämästä etukäteen tiedä, puoliso voi osoittautua täydeksi k-pääksi, niin mies, nainen, kuin muukin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä puolestani olen neuvonut taloudenpidossa omia kavereita, kokemuksen syvällä rintaäänellä itse sen helvetin läpikäyneenä missä ex-vaimo oli vuosia kotona ja sitten pienillä tuloilla ja minä maksoin ison osan kaikesta, mukaan lukien vaimon sisustustyynyt, lomamatkat sun muut.
Omat rahat, molemmat maksaa puolet yhteisistä kuluista. Se on mun neuvo, ja se pitää sopia ennen kuin nussitaan ilman ehkäisyä.