Milloin viimeksi tanssit hitaan ja mikä oli biisi?
Kommentit (11)
Joskus 90-luvulla, ei ole mielikuvaa biisistä. Joku mies antoi leikkimielellä vaihtoehdoiksi, että tarjoaa joko kaljan tai tanssin - otin mieluummin jälkimmäisen.
Laivalla tanssittiin puolison kanssa muutama vuos sitten aerosmithin i dont want to miss a thing.
Minkä hitaan? Hitaan valssin, rumban, tangon vai? Tanssin niin paljon, ettei yksittäinen kappale jää mieleen.
En ole koskaan tanssinut hitaita. Vähän surullista. Sinkku en ole ollut koskaan aikuisiässä eli kaksi pitkää suhdetta, ja olen 45v.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tanssinut hitaita. Vähän surullista. Sinkku en ole ollut koskaan aikuisiässä eli kaksi pitkää suhdetta, ja olen 45v.
Mikä siinä on surullista?
Vuonna 1999 kotikylän kuppilassa ensirakkauteni kanssa ja biisi oli I want to know what love is. Se jos mikä oli romanttista. Meidän välillämme kun kipinöi vuosien vuosien jälkeen.
<3
Careless whisper limudiskossa 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on surullista?
No se, että esim baarissa muut ja tututkin parit tanssii ja näyttää läheisyyttä. Oma kumppani ei suostu edes kädestä pitämään. Ei ole tanssittu kotonakaan. Olisi vain mukavaa, kun en ole koskaan kokenut.
Eilisestä viikko sitten hidas foksi tanssilavalla isotissisen kikattajan kanssa. Toinen tanssi jatkoksi. Daamilla oli mukavan pehmeät puskurit.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tanssinut hidasta
m41
Luuseri!
T.m52
En ole koskaan tanssinut hidasta
m41