Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ristikoiden tekeminen nörttiä?

Vierailija
14.09.2024 |

Vai vanhanaikainen harrastus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä kumpaa on. Mutta itse tykkään kyllä  tehdä niitä välillä. Kiva miettiä sanoja, saa aivot samalla aivojumppaa. 

Vierailija
2/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan.

Mulla usein ristikkolehden sivu kun käyn ravintolassa syömässä. On jtn tekemistä ruokaa odotellessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisen fiksua puuhaa, jota fiksut harrastavat. Tekee hyvää muillekin, kun valitsee sopivantasoisen ristikon. 

Äitini ei ollut fyysisesti lämmin luonne ja kasvoin aika vähillä kosketuksilla. Isän kainalossa sopi maata katsomassa lauantain jalkapallomatsi ja sunnuntain ristikko. Sosiaalista puuhaa siis ja esti minua kasvamasta umpinörtiksi. Äiti oli aika kade. 

Vierailija
4/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime vuosina ruvennut tekemään ristikoita. Elämään on tullut lisää aikaa ja ristikot täyttää aikaa välillä mukavasti. Varsinkin jos sen saa ihan täyteen.

Vierailija
5/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin aikoinaan niistä...no en muista nimeä mutta tyyliin: Sisko kokosi tuolin? Ja sitten tuosta piti etsiä mitä tapahtui? Eli Sisko koKOSI. Piilosanoja! Oli kivaa ratkoa.

Vierailija
6/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäsin aikoinaan niistä...no en muista nimeä mutta tyyliin: Sisko kokosi tuolin? Ja sitten tuosta piti etsiä mitä tapahtui? Eli Sisko koKOSI. Piilosanoja! Oli kivaa ratkoa. 

Täällä:

https://www.sanaristikot.net/artikkelit/?p1=piilosan

Vierailija
7/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuolin kokoaminen liittyy kosintaan? En ymmärrä jujua?

Vierailija
8/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin väärin, että onko rintsikoiden tekeminen nörttiä.

Vierailija
9/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa pitää ristikoiden ratkomista nörttien hommana. Minut opetti nyt jo edesmennyt enoni ratkomaan ristikoita, kun oli vielä koulutyttö. Ratkoimme sekä ns. perinteisiä ristikoita että kuvaristikoita. Suomenkielisten ristikoiden lisäksi ratkon myös ruotsalaisia ja saksalaisia ristikoita.