Onko ristikoiden tekeminen nörttiä?
Kommentit (9)
Varmaan.
Mulla usein ristikkolehden sivu kun käyn ravintolassa syömässä. On jtn tekemistä ruokaa odotellessa
Erinomaisen fiksua puuhaa, jota fiksut harrastavat. Tekee hyvää muillekin, kun valitsee sopivantasoisen ristikon.
Äitini ei ollut fyysisesti lämmin luonne ja kasvoin aika vähillä kosketuksilla. Isän kainalossa sopi maata katsomassa lauantain jalkapallomatsi ja sunnuntain ristikko. Sosiaalista puuhaa siis ja esti minua kasvamasta umpinörtiksi. Äiti oli aika kade.
Olen viime vuosina ruvennut tekemään ristikoita. Elämään on tullut lisää aikaa ja ristikot täyttää aikaa välillä mukavasti. Varsinkin jos sen saa ihan täyteen.
tykkäsin aikoinaan niistä...no en muista nimeä mutta tyyliin: Sisko kokosi tuolin? Ja sitten tuosta piti etsiä mitä tapahtui? Eli Sisko koKOSI. Piilosanoja! Oli kivaa ratkoa.
Vierailija kirjoitti:
tykkäsin aikoinaan niistä...no en muista nimeä mutta tyyliin: Sisko kokosi tuolin? Ja sitten tuosta piti etsiä mitä tapahtui? Eli Sisko koKOSI. Piilosanoja! Oli kivaa ratkoa.
Täällä:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolin kokoaminen liittyy kosintaan? En ymmärrä jujua?
Luin väärin, että onko rintsikoiden tekeminen nörttiä.
En osaa pitää ristikoiden ratkomista nörttien hommana. Minut opetti nyt jo edesmennyt enoni ratkomaan ristikoita, kun oli vielä koulutyttö. Ratkoimme sekä ns. perinteisiä ristikoita että kuvaristikoita. Suomenkielisten ristikoiden lisäksi ratkon myös ruotsalaisia ja saksalaisia ristikoita.
No en tiedä kumpaa on. Mutta itse tykkään kyllä tehdä niitä välillä. Kiva miettiä sanoja, saa aivot samalla aivojumppaa.