Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka salasuhdetta ylläpidetään?

Vierailija
14.09.2024 |

Mulla on miehenä kokemusta seksisuhteista ja ne on loppuneet jonkinlaiseen kyllästymiseen. Kiva vaihtaa ajatuksia ja peuhata, mutta ei siinä montaa kuukautta mene kun juttu jotenkin nähty.

Mutta nyt olen parisuhteessa ja onnistunut löytämään rinnalle salasuhteen. Nainen vaikuttaa niin helmeltä että haluaisin tästä tulevan pidempiaikainen tuttavuus. Hänellä on ollut pari salakumppania aiemminkin, mutta ilmeisesti kyllästymiseen ne eivät ole päättyneet.

Olen aika fiiliksissä tästä jutusta ja mietin miten kannattaa korttinsa pelata ettei juttu jää flingiksi. Viestittely on ainakin sujunut 10/10 tässä vaiheessa, kun viestejä vaihdetaan lähes päivittäin ja niissä ei ole lääh puuh -sisältöä. Sopivan rennosti siis molemmat huomioi toisen olemassaoloa, mutta ei turhan syvällistä ja aikaavievää toisen kuormittamista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinosta, miten estät sen, että puolisosi ei huomaa puhelimeen tulevia viestejä?

Vierailija
2/4 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinosta, miten estät sen, että puolisosi ei huomaa puhelimeen tulevia viestejä?

Erillinen horopuhelin, jota säilytetään työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestintään on olemassa useita eri sovelluksia ja niistä voi laittaa halutessaan ilmoitukset pois päältä. Itse viestittelyyn on helppo uppoutua kun puoliso tykkää palautua töistään yksin makuuhuoneessa. Ja kun hän on siellä eikä juurikaan vietä aikaa kanssani, niin siinä muuten yksi aiko iso syykin tälle salakumppanin tarpeelle.

Vierailija
4/4 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mene samalla tavalla kuin mikä tahansa ihmissuhde. Jos löytää oikean, ei kyllästy koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän