Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan häirinnyt naapureita melulla?

Vierailija
14.09.2024 |

Minä taisin nuorena joskus

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kerran kännissä kuuntelin musiikkia isosti.

Naapuri ei itse tullut huomauttamaan, vaan soitti poliisit. Hemmetin pelkuri. En minä olisi hänen päätään repinyt irti.

Yksin asuvana naisena mieluummin soitan ne poliisit kuin että menen itse huomauttamaan asiasta. Ei kiinnosta päätyä lööppeihin kilon palasina. 

Lässyn lässyn pelkuri sä oot 

Vierailija
22/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen ompelukoneella yöllä eli ehkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Metelöivän naapurin iloksi jätin kerran television äänet täysille ja laitoin klassista musiikkia soittavan radiokanavan päälle. Tuli hiljaista sen jälkeen

Vierailija
24/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Täyttäessäni 24 v. luonani oli 15 henkeä. Naapuriin olin ilmoittanut, mutta monta kerrosta ylempää tuli ihminen klo 2 pyytämään hiljaisuutta. Meillä soitettiin kolmella haitarilla, laulettiin jne. 14 henkeä jäi yöksi, makuupusseja oli lattia täynnä pienessä yksiössäni. Vieläkin muistellaan, vaikka tästä on jo kohta 52 vuotta.

Vierailija
25/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen,tosin tietämättäni. Unohdin telkkarin kaukosäätimen pöydälle töihin lähtiessäni, ja katti oli saanut toosan päälle ja äänet täysille. Kaukosäädin oli siis yleensä pöytätason alla. Naapuri laittoi viestiä että asunnosta kuuluu kauhea meteli, kuka siellä oikein on, kun tiesi mun olevan töissä. Onneksi oltiin hyvissä väleissä, ja ollaan edelleen. Opinpahan että kissataloudessa ei säätimiä jätetä esille :D

Vierailija
26/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri ei itse tullut huomauttamaan, vaan soitti poliisit. Hemmetin pelkuri. En minä olisi hänen päätään repinyt irti.

Yksin asuvana naisena mieluummin soitan ne poliisit kuin että menen itse huomauttamaan asiasta. Ei kiinnosta päätyä lööppeihin kilon palasina. 

Olen käynyt pari kertaa pyytämässä yöllä naapuria, että olisi hiljempaa. Toisella kerralla oli ihan tuntematon mulle, silti uskalsin. Esitin pyynnön oikein ylimaireasti ja ystävällisesti. 

Vierailija
27/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli joskus heippalappu, kun oltiin baarista liian äänekkäästi kotiuduttu. Sen jälkeen opeteltiin olemaan hiljempaa. Viesti meni kyllä perille. 

Nykyään tuntuu, etteivät ihmiset välitä. Kaikkeen heillä on mukamas oikeus. 

Vierailija
28/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut tällainen omalla naamalla-ilmoittaja. Yleensä tätä suositellaan ja yleensä se on hyvin toiminutkin. Mutta sitten tämä johti siihen, että naapuri aloitti systemaattisen kiusaamiseni. 

Jatkossa tyydyn nimettömiin heippalappuihin, jos on tarvetta. Ja sen jälkeen isännöitsijään.