MIKSI ihmiset ostaa kalliita käsin tehtyjä artesaani suklaita kun fazerin sininen on paremman makuinen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En osta. Mutta fiiliksen mukaan paras vaihtelee. Artesaanisuklaat on esteettisesti kauniita kyllä :) Mainio yllätys mieheltä naiselle vaikka...
Jos on vähän ylimääräistä rahaa mielelläni tuen pienyrittäjien liiketoimintaa ostamalla heidän tuotteitaan oli sitten kysymys vaikka suklaasta, leivästä, juustoista, käsitöistä tai mistä tahansa muusta mitä pienyrittäjät tuottavat. Moni kasvuyrityskin on saanut alkunsa jotain tuotetta käsityönä valmistaneen pienyrittäjän verstaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma suklaa it is. Ei maistu maito vaan kaakao :) Itse oon tykästynyt 70%, mut sekään ei enää tunnu niin tummalta = toleranssi kasvanut? Fasulta nyt ei mitään oikein tummia saakaan.
Fasulla on ne muutamat pure dark -suklaat (onkohan 70% perus, merisuola, appelsiini ja minttu tms.) niissä pienemmissä tummaa suklaata olevissa levyissä. Ei nyt mitään parhaita tummia suklaita, aika perus, mutta voittavat kuitenkin tuon perussinisen.
Niin joo, oon kerran ostanut sen mintun makuisen, mut se oli iso pettymys. Halvemmalla saa yhtä tummaa suklaata, joka on 10 kertaa paremman makuista.
Vanhan Stockan herkun aikana ostin kerran kappalehintaan niin hyviä konvehteja, etten ole sen koommin törmännyt.