Minusta venäläiset lapset on paljon kauniimpia kuin suomalaiset lapset
kun kokonaisuutta ajatellaan niin kyllä ne venäläiset on suloisempia
Kommentit (13)
tai sanoisin, että useimmat ovat, ei kaikki. tyttöni hoitopaikassa oli yksi venäläinen poika, oli kyllä suloisin kaikista niistä pojista.
venäläisissä on sitä jotain, sellaista kauneutta mitä harvassa suomalaisessa on.
ja huom. olen hiukan jopa rasisti, joten tämä ei ole mitään mielistelyä vaan tosiasia! (siis oma mielipiteeni tietenkin)
Munkin mielestä suomalaiset kauniimpia. venäläiset näyttää niin......
- venäläisiltä..
mutta taas monet aikuiset venäläiset naiset eivät osaa sitten yhtään pukeutua! eivät tajua että sen ikäisenä ei enää pukeuduta samoin kuin pari kymppisenä..
ja noista kauniista lapsista vielä...kaikkien mielestä se oma lapsi on kuitenkin se maailman kaunein, näytti hän sitten muiden mielestä miltä tahansa.
Ne vaan näyttää NIIN venäläisille (kuten tossa jo sanottiin). Ja minusta suomalaislapset ovat kauniinpia.
Hyvä siis, että omansukuisten lasten ulkonäkö miellyttää : )
mistä päin miehesi on? kuinka kauan olette olleet yhdessä? mikä kieli teillä on kotona? onko yhteisiä lapsia? :) ihan mielenkiinnosta kyselen :)
Olemme olleet yhdessä nyt noin vuoden, muuten tunteneet kyllä kauemmin. Puhumme suomea, mieheni osasi sitä jo Venäjällä asuessaan, ei ole vielä lapsia.
vaikka tosiaan jokaiselle äidille se oma lapsi on maailman paras ja kaunein. hyvä näin.
Vierailija:
ystävinäkin on venäläisiä ja yhä olen istä mieltä että me suomalaiset olemme kauniimpia. Ja sen venäläisten naisten kauneus on minusta täys vitsi! Ylimeikattuja ja eri tilanteisiin nähden huonosti pukeutuvia suuri osa.
ihan ystävällinen sellainen. asutteko jo yhdessä? kuinka pitkään mies on asunut täällä suomessa ennen kuin tapasitte/rupesitte seurustelemaan?
ihan omasta kokemuksesta. tutustukaa rauhassa, älkää pitäkö kiirettä, naimisiin menolla, tai lapsen saannilla.
toivon ettei teille tule niitä ongelmia mitä meille tuli, ja eihän niin välttämättä käykään!
Mun mielestäni suomalaiset ja veneläiset ovat samalaisia maatuskoita
ystävinäkin on venäläisiä ja yhä olen istä mieltä että me suomalaiset olemme kauniimpia. Ja sen venäläisten naisten kauneus on minusta täys vitsi! Ylimeikattuja ja eri tilanteisiin nähden huonosti pukeutuvia suuri osa.