oon isäni mielestä täysi tollo :D
keskusteltiin taannoin asunnoista, meillä oli vuokra-asunnon etsintä päällä. tuumailin ihan kepeään sävyyn että mieluiten en ehkä olisi yksityisellä vuokralaisena, kun sille yksityiselle saattaa olla joku seinien kamala kielotapetti perhosboordilla suunnilleen sydämen asia, ja että joku vähemmän yksityinen vuokranantaja ehkä helpommin suostuu pieneen pintaremppaan, jos halutaan sellaista tehdä. esim. seinien maalaukseen tms.
isä katsoi mua vakavasti silmiin ja sanoi vakavimmalla äänellään että " niin, ollaan sitä sitten kenellä tahansa vuokralla niin asunnosta on pidettävä huoli, ei sitä saa lähteä tuhoamaan."
:DD
oikein näin kuinka isäni kuvitelmissa maalailin spray-pullon kanssa kirkkoveneitä seinille.. :D
äitini sanoo että koska isä lähti uuteen suhteeseen ja elämään mun ollessa 16v ja nuori kapinallinen, niin sen on hyankala mieltää mun kasvaneen niistä ajoista. siis kun ei ole ollut paikalla seuraamassa. syvästi huvittunut olin joka tapauksessa.
onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (2)
ja olen siis ihan vakituisessa työsuhteessa ja ikää 28v!
Tähän kun muutettiin, oli pistorasiat, kaapit ja suihkukin viety mennessään. Kämppä karseassa kunnossa ja likainen kun mikä. Mitään ei isännöitsijän mukaan voi tehdä. Että isukille terveisiä, että kyllä vuokra-asunnossa voi pistää ranttaliksi:)