Haluaisin kissan mutta mies ei halua koska kissan pissa haisee kuulemma hirveälle.
Tulee varmaan ero koska olen eläinrakas ja haluan kissan.
Kommentit (68)
Sano miehelle, että jos et saa kissaa niin hän ei saa mirriä.
Leikatun kissan pissa ei haise millekään. Vielä kun käyttää hajua keräävää kissanhiekkaa.
Minäkin luulin että haisevat, kun olin joskus aiemmin käynyt haisevissa kissatalouksissa. Mutta kun meille sattumien kautta tuli kaksi kissaa, eivät ne ainakaan minun nenääni haise. Hiekkalaatikot siivilöin kahdesti päivässä.
Aivan sama, ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku mies ajattelee kissanpissan hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa. En ole käynyt ainoassakaan kissataloudessa, jossa kissanpissi ei haisisi.
Laadukas kissanhiekka ja pissapaakkujen päivittäinen poisto laatikosta... Ei haise, ei meillä eikä tuttavien kissaperheissä.
Kaikki kissan omistajat sanoo että ei haise kun ostaa laadukkaita mutta siltikin jokaisesta pystyy haistamaan ulkonakin että taloudessa on kissa. Ei sitä löyhkää pysty peittämään millään eikä sitä hajua sido edes laadukkaatkaan kissanhiekat
Juu no ulkona kyllä huomaa, kun ulkoroskis on ihan portin pielessä ja sinne ne pissapaakut vien. Varsinkin lämpimällä ilmalla haisevat siellä.
En tiedä missä sikoläteissä olette oleskelleet, jotka sanotte että kissakoti / pissa haisee. Meillä ollut aina perheessä se yksi kissa, joka käyttäytynyt täydellisesti, ollut aina oma hyväntuoksuinen puhdas ja terve. Kotonani aina ollut puhdas tuoksu. Ja olen myös herkkänenäinen. Sen sijaan tuttavallani oli taannoin kaksi kissaa, joita kävin joskus ruokkimassa, kun tuttava oli yön yli reissussa. Se koti haisi kuvottavalta ammoniakilta, pissaa ei oltu siivottu laatikoista tyyliin ikinä tai ainakaan ei vissiin pesty laatikkoa ikinä. Eli ihmiset hyvät, ette voi niputtaa tällaista sikolättiä klassiseksi kissakodiksi, sillä se ei todellakaan sitä ole. Minullakin on myös puhtaita kissatuttavia eikä heilläkään todellakaan haise.
Puupelletti imee kusen hajun. Inhoan sitä hajua, mutta rakastan kissaa. Meillä ei koskaan haise kissan pissa. Eikä kyse ole hajuun tottumisesta, koska olen todella herkkänenäinen ja töistä/muualta kotiin tullessa en haista kotona sitä hajua. Niissä kissatalouksissa, joissa ei siivota laatikkoa tarpeeksi usein tai käytetään hiekkaa, haistan sen hajun kyllä. Heti jos meillä vessa haisee, siivoan sen. Yleensä se on kyllä pelkän kakan haju, koska pelletit toimivat niin hyvin.
Ota vain kissa, mies joko rakastuu siihen itsekin tai voi lähteä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa. En ole käynyt ainoassakaan kissataloudessa, jossa kissanpissi ei haisisi.
Meillä EI haise. Hiekka putsataan JOKA KERTA, kun kisu käy asialla. Puhdasta hiekkaa tilalle. Hiekka-astia pestään ja desinfioidaan väh. kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen käärmettä. Ei haise, ei tarvi ulkoiluttaa, ei melua. Syö ehkä kerran viikossa.
Ja pitää hankalat vieraat kurissa?
Meillä on ollut kissa, mutta minulla ei ole aavistustakaan miltä kissan pissa haisee. Joten ei se haise erityisemmin. Kissa on siisti eläin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tulee olemaan lopputulos. Teille tulee kissa kun eihän naiset välitä tippaakaan siittä mitä mies haluaa. Meilläkin nainen vuosia puhui että haluaa kissan mutta kun minä en siihen suostunut niin meille tuli kissa sillai salaa. Harmi vaan kun se sisäkissa pääsi livahtamaan ulos kun vein roskia eikä näkynyt enää
Toivottavasti nainen hankkii seuraavaksi käärmeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukas kissanhiekka ja pissapaakkujen päivittäinen poisto laatikosta... Ei haise, ei meillä eikä tuttavien kissaperheissä.
Kaikki kissan omistajat sanoo että ei haise kun ostaa laadukkaita mutta siltikin jokaisesta pystyy haistamaan ulkonakin että taloudessa on kissa. Ei sitä löyhkää pysty peittämään millään eikä sitä hajua sido edes laadukkaatkaan kissanhiekat
Juu no ulkona kyllä huomaa, kun ulkoroskis on ihan portin pielessä ja sinne ne pissapaakut vien. Varsinkin lämpimällä ilmalla haisevat siellä.
Pakkaa paremmin ja sulje se pussi.
Puupellettikuivike on sellaista, että ei haise yhtään. Eikä varise hiekkaa lattioille.
Vierailija kirjoitti:
Kissanpissa ei haise kun pitää potan puhtaana.
Sun tuttavat ei pidä. Se kertoo riittävästi wee tee seurapiiristäsi. Ei niistä ole huolehtimaan edes itsestään saati kisuista.
Sano vielä että harrastatte tupakointia ja kaljaa.
Kyllä kotieläimen ottaminen pitää olla perheen yhteinen päätös. Joku sairas voi vaikka kiusata eläintä, jos eihalua sitä huusholliin.
Nuo asiat pitää sopia jo ennen yhteen muuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pissa haise puoliksikaan yhtä pahalta kuin kissan uloste.
Eikä se haise puoleksikaan niin pahalta kuin miehen uloste.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele nyt miehen mielipidettä!
Itsekästä olisi hankkia kissa jos toinen ei sitä halua.
Kyllä kissataloudessa on aina oma hajunsa, ei välttämättä kissanpissa haise vaan kissan ominaishaju.
Enemmän se mies haisee eikä siitä ole yhtä paljon iloa.
Jos pitää miehen ja kissan väliltä valita, tietenkin valitaan kissa!