Varattu mies ja varattu nainen - voiko ihastus mennä ohi?
Jos ovat kerran suudelleet ja viesteissä menneet pidemmälle? Mutta sitten päättäneet lopettaa sen suuntaiset jutut, mutta kuitenkin viestittelevät viikottain. Ja näissä viesteissä on sydämiä yms.
Ovatko he edelleen ihastuneet toisiinsa?
Tietääkseni tätä jatkunut jo melkein vuoden.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No voihan se olla ettei se ole edes ihastusta vaan pelkkää viihdykettä
jos se on pelkkää viihdykettä? vo iolla rakastumistakin tai ihastumista, mutta sitten kun päätöksiä pitäisi ruveta tekemään että homma etenis, niin
voi lopahtaa tai sitten ei,
Oletko tosissaan näin tyhmä että pitää erikseen tätä kysyä?
Puhdasta, kilttiä hauskuutta, arkisten työpöivien virkistämiseksi.
Mulla oli vähän tällaista viestittelyä muutaman kuukauden ajan yhden työkaverin kanssa (ei mitään fyysistä). Pidin sitä ihan vitsinä enkä ajatellut siinä olevan mitään. Kun toinen sitten lopetti homman ihan seinään niin huomasin, että kyllähän se tuntuikin pahalta tulla ns jätetyksi, vaikka homma oli ollut ihan pelleilyä. Eli kyllä sitä voi aika pitkälle itseäänkin huijata, että ei olisi mitään ihastusta. Vaikka mies ei ollut yhtään söpö tai haluttava niin siihen huomioon vähän sokaistui ja jäi koukkuun.
Voi mennä ohi. Ovat voineet esimerkiksi päättää, että eivät ole eromassa, joten heidän kannattaa yrittää parantaa avioliittojaan. Viestejä voi myös lähettää vaikka ei enää tapailisi.
Mikä osapuoli olet tässä? Itse petettynä kuvittelin, että kun viestit loppuivat, loppui salasuhdekin. Mutta väärässä olin. Mies jäi siis kiinni eräälle naiselle viestittelystä. Väitti olevan harmitonta, vaikka viestit selkeästi vihjasi siitö että jotain on tapahtunut livenäkin. Mies sanoi lopettavansa, mutta en voinut itselleni minkään ja stalkkasin viestit. Mies oli poistanut kaikki, ja ajattelin että on tosissaan. Mutta oikeasti oli vaihtanut eri viestiappiin, mikä selvisi minulle vasta puolen vuoden päästä. Yritimme vielä jatkaa yhdessä, mutta en voinut luottaa, vaan muutuin vahtivaksi ja vainoharhaiseksi. Ja muutenkin, mielestäni tuollainen kertoo jo paljon parisuhteesta, ja siitä ettei tunteita enää ollut tarpeeksi.
Ihastus menee ohi jossain vaiheessa. Mutta jos on säännöllistä viestittelyä tuolla frekvenssillä niin vähintään toinen on edelleen ihastunut.
kerrot itsestäs nyt. kaikki loppuu aikanaan. yleensä 3-7 vuoden jälkeen hiipuu huuma. tai se voi muuntua rakastamiseksi. ihminen ei ole yksiavioinen. ihminen ei ole joutsen
No voihan se olla ettei se ole edes ihastusta vaan pelkkää viihdykettä