Naiset ei osaa paistaa pihviä.
Niin se vaan on. Naiset paistaa pihvin liian kovalla lämmölllä joten pihvi palaa ja siitä tulee kuiva.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset osaa ottaa suihin.
Harmi vain, ettei sinulta.....
nii koska ei seiso ei, johan ne sitä yläasteella taskulaskimeen kirjoitti :D
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Taas naiset sitä ja tätä.
Tietenkin osaa paistaa vaikka mitä mutta ongelma taitaa olla siinä että mikään ei kelpaa.
Miesten suurin idioottimaisuus on juuri tuo mestaroiminen, eli MINÄ osaan ja tiedän kaiken ja jos joku
tekee täsmälleen samanlaista laatua niin sitä sitten tutkitaan ja arvostellaan, kehuja ei saa koska "tästä nyt puuttuu se
salainen juttu".
Varför drar du alla män över en kam bara för att u.s. är en fåne? Är du inte rädd för att betraktas på samma sätt?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sinä itse sen pihvin paistat vai onko äiti paistanut ja pilkkonut tähän asti?
Totta kai äiti tulee pilkkomaan! Menee muuten tehokasta palstailuaikaa hukkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli jotta pihveistä tulee kelvollisia, niin pitääkö ne nuijia sillä kullilla vai tarvitaanko kullia siihen pihvien kääntämiseen pannulla? Vai mikä on se salainen asia pihvien poistamisessa, joka onnistuu vain miehiltä?
Pakkohan sen on liittyä suoraan fyysisesti siihen kikkelin käyttöön pihvin valmistamisvaiheessa, koska muuta petustavanlaatuista eroa tässä ei oikein voi olla.
Jaa'a.. tuohon en osaa kyllä vastata, mutta tiesitkö mitä yhteistä on minun veneelläni ja kullillani? Niistä kumpikaan ei uppoa pohjaan asti. 😋
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli jotta pihveistä tulee kelvollisia, niin pitääkö ne nuijia sillä kullilla vai tarvitaanko kullia siihen pihvien kääntämiseen pannulla? Vai mikä on se salainen asia pihvien poistamisessa, joka onnistuu vain miehiltä?
Pakkohan sen on liittyä suoraan fyysisesti siihen kikkelin käyttöön pihvin valmistamisvaiheessa, koska muuta petustavanlaatuista eroa tässä ei oikein voi olla.
Älä riihee.
miehet on tyhmiä, ku aidanseipäät
Eikö! Mä tosin en enää voi paistaa, kun palo se heppi viime talvena kokonaan pois. Sen jälkeen oon vain kitissyt netissä.
Ap