Mitä Tinderin supertykkäys tarkoittaa?
Sitäkö että tykkäyksen saaja voi aloittaa viestittelyn ilman varsinaista osumaa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki supertykkäykset on huteja. Nolointa oli kun säikähdin exän profiilia ja huitaisin vasurin sijaan vahingossa supertykkäyksen, enkä saanut sitä pois. Yön aikana oli tullut mätsi ja pääsin poistamaan ja estämään.
Supertykkäys tarkoittaa siis että toinen puoli näkee tykkäyksesi kun kuva tulee pakkaan mutta ei voi aloittaa keskustelua ellei anna tykkäystä takaisin. Miksi ostat noita jos et aio käyttää niitä?
Tarviiko niitä muka erikseen ostaa?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki supertykkäykset on huteja. Nolointa oli kun säikähdin exän profiilia ja huitaisin vasurin sijaan vahingossa supertykkäyksen, enkä saanut sitä pois. Yön aikana oli tullut mätsi ja pääsin poistamaan ja estämään.
Supertykkäys tarkoittaa siis että toinen puoli näkee tykkäyksesi kun kuva tulee pakkaan mutta ei voi aloittaa keskustelua ellei anna tykkäystä takaisin. Miksi ostat noita jos et aio käyttää niitä?
Ei.
Miksi miehen tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin poistanut koko profiilin tuossa kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miksi miehen tarvitsee?
Ilmaisversioon sisältyy muistaakseni yksi supertykkäys vuorokaudessa ja jos niitä haluaa enemmän, niin pitää maksaa. Jollain hinnalla saa käyttöönsä myös superviestit, joita voi lähettää ilman matchia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miksi miehen tarvitsee?
Ilmaisversioon sisältyy muistaakseni yksi supertykkäys vuorokaudessa ja jos niitä ha
Jokainen tuollainen "lisävaruste" on vain noloa ja osoittaa heikkoa pariutumisarvoa. Älkää nyt ikinä maksako tuollaisesta, jolla ette saa yhtään paremmin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miksi miehen tarvitsee?
Ilmaisversioon sisältyy muistaakse
Jokainen tuollainen "lisävaruste" on vain noloa ja osoittaa heikkoa pariutumisarvoa. Älkää nyt ikinä maksako tuollaisesta, jolla ette saa yhtään paremmin mitään.
Älkää? Ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisversioon sisältyy muistaakseni yksi supertykkäys vuorokaudessa ja jos niitä haluaa enemmän, niin pitää maksaa. Jollain hinnalla saa käyttöönsä myös superviestit, joita voi lähettää ilman matchia.
Aaa, tää on se kun monilla lukee: en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viestiä. Nii, että nainen ostaisi noita superviestejä, jotta voi viestitellä ilman mätsiä ilmaisversiota käyttäville miehille?? Juupa juu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ilmaisversioon sisältyy muistaakseni yksi supertykkäys vuorokaudessa ja jos niitä haluaa enemmän, niin pitää maksaa. Jollain hinnalla saa käyttöönsä myös superviestit, joita voi lähettää ilman matchia.
Aaa, tää on se kun monilla lukee: en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viestiä. Nii, että nainen ostaisi noita superviestejä, jotta voi viestitellä ilman mätsiä ilmaisversiota käyttäville miehille?? Juupa juu...
Tietty voit ostaa noita viestejä. Ei se ole sidottu sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty voit ostaa noita viestejä. Ei se ole sidottu sukupuoleen.
Moniko nainen haluaa viestejä ilman mätsiä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että puhelin on meinannut tipahtaa kädestä ja on vahingossa pyyhkäissyt ylös.
Jostain syystä mulla käy aina näin joko ulkomaalaisten tai syrjäytyneiden kohdalla..
Miten näet syrjäytymisen asteen kuvista?
Yllättävän monella lukee biossa "asun vanhempien luona" tai "olen työtön" tai "paska luonne ja ruma tiedän".
Haet siis naisia. Näillä kaikilla on tuhansiä mätsejä jo etkä pääse jonon ohi supertykkäyksillä
En hae vaan miehiä.
Ei miehet kirj
Miksi sulla näkyy miesten profiilit jos oot itse incelmies?
Iha nainen oon. Tinderiä tässä käyttäny viimiset 3 vuotta ja tullu katottua aika monta ukkoa läpi.