Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa neljäs lapsi

Vierailija
12.09.2024 |

Mutta mies ei halua enää.. :( Olen jo puoli vuotta pohtinut, että voinko jättää tämän haaveen sivuun. Parisuhde toimii, mutta tämä asia hiertää..

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsiluku (molempien mielestä) jäi vajaaksi. Sitten otettiin karvakavereita. Kaikkia yhteensä 10. Nyt alkaa tuntua sopivalta (Ainakin melkein).

Vierailija
62/69 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun nykyinen mies oli yhden lapsen jälkeen ollut sitä mieltä, ettei halua toista. Vaimonsa oli väittänyt huolehtivansa ehkäisystä, mutta tulikin raskaaksi. Mies jätti hänet, koska ei voinut enää luottaa.

Teillä on jo kolme lasta ja kertomasi mukaan hyvä parisuhde. Joskus kannattaa olla tyytyväinen siihen mitä on. Arvostaa sitä, että on hyvä puoliso, terveet ja rakkaat lapset, koko paletti kunnossa. Hirveän helposti sen kaiken saa romutettua.

Melkoisen kultakimpaleen olet löytänyt.

Minulle hän on kultakimpale. Vaikka ei olisi isätyyppiä, niin voi olla hyvä puoliso. Minä en lapsia halua.

Mahtaakohan mies tietää että e-pilleritkin voivat pettää? Aikamoinen limanuljaska kun jättää toisen hädän hetkellä pulaan. Koska minua ei kiinnosta.

Jos on pitkään oltu yhdessä ja ne pillerit eivät ole pettäneet vuosikausiin, niin on aika kumma sattuma jos ne pettävät juuri siinä tilanteessa kun nainen haluaa toisen lapsen ja mies ei. Kyllä silloin on peli täysin selvä, eikä miehellä ole edes moraalista velvoitetta jäädä suhteeseen. Kyllä näitä naisia on ja AP:n rivien välistä voi lukea että hänkin tällaista ratkaisua harkitsee. Jos tällaiseen temppuun alkaa niin sitten pitää varautua siihen että suhde loppuu. Miksi mies haluaisi olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa joka tekee juuri niin kuin itse haluaa eikä välitä toisen mielipiteistä yhtään. Mikä edes takaa että nainen ei tekisi samaa temppua uudelleen. Lapsen hankinta on niin iso asia että kyllä sitä pitää molempien haluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun nykyinen mies oli yhden lapsen jälkeen ollut sitä mieltä, ettei halua toista. Vaimonsa oli väittänyt huolehtivansa ehkäisystä, mutta tulikin raskaaksi. Mies jätti hänet, koska ei voinut enää luottaa.

Teillä on jo kolme lasta ja kertomasi mukaan hyvä parisuhde. Joskus kannattaa olla tyytyväinen siihen mitä on. Arvostaa sitä, että on hyvä puoliso, terveet ja rakkaat lapset, koko paletti kunnossa. Hirveän helposti sen kaiken saa romutettua.

Melkoisen kultakimpaleen olet löytänyt.

Minulle hän on kultakimpale. Vaikka ei olisi isätyyppiä, niin voi olla hyvä puoliso. Minä en l

Jos on pitkään oltu yhdessä ja ne pillerit eivät ole pettäneet vuosikausiin, niin on aika kumma sattuma jos ne pettävät juuri siinä tilanteessa kun nainen haluaa toisen lapsen ja mies ei. Kyllä silloin on peli täysin selvä, eikä miehellä ole edes moraalista velvoitetta jäädä suhteeseen. Kyllä näitä naisia on ja AP:n rivien välistä voi lukea että hänkin tällaista ratkaisua harkitsee. Jos tällaiseen temppuun alkaa niin sitten pitää varautua siihen että suhde loppuu. Miksi mies haluaisi olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa joka tekee juuri niin kuin itse haluaa eikä välitä toisen mielipiteistä yhtään. Mikä edes takaa että nainen ei tekisi samaa temppua uudelleen. Lapsen hankinta on niin iso asia että kyllä sitä pitää molempien haluta.

Pillerit voi hyvinkin pettää vuosienkin käytön jälkeen. Miehen on käytettävä kumia, piste.

Vierailija
64/69 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti välillä muutakin kuin omaa napaasi. Hiilijalanjälkesi on nyt jo anteeksiantamaton. Eiköhän kolme lisäsaastuttajaa riitä tälle pallolle. 

Tuolla asenteella vietät loppuelämäsikin masentuneena.

Vierailija
65/69 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin lapsiluku (molempien mielestä) jäi vajaaksi. Sitten otettiin karvakavereita. Kaikkia yhteensä 10. Nyt alkaa tuntua sopivalta (Ainakin melkein).

Sinäkin olet hyvä esimerkki ihmisestä jolle ei mikään riitä. Pitää olla päässä vikaa jos vasta 10 karvakaveria riittää. Itse varmaan luulet rakastavasi ja arvostavasi paljon näitä eläimiä. No, yhden eläimen arvo ei ole kovin suuri jos niitä tarvitaan noin paljon. Toivottavasti asut edes maalla etteivät eläimesi kärsi missään kerrostaloasunnossa.

Vierailija
66/69 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haaveilla

Vierailija
67/69 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ei tylsää hetkeä kolmen kanssa tule...

Vierailija
68/69 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin kallista nykyään 

Vierailija
69/69 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun mä kaipaan vauvaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi