Onko juna mennyt ohi lapsen tekoon, kun täytän tänään 35 vuotta?
Jäänkö asemalle vai yritänkö vielä?
Kukaan ei tullut synttärijuhliini, huomiselle sovitut treffit peruttiin ja mies blokkasi deittiapissa enkä saanut ainuttakaan onnitteluviestiä. Myönettäköön, että olen kunnianhimoinen ja joskus nipo neitsyt horoskooppimerkiltäni. Tässäkö tämä elämä oli ja perhe jäi perustamatta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myöhäistä, mutta vauhtia kannattaa pistää.
Lähes koko aikuisikäni olen tosissani etsinyt puolisoa, mutta sopivaa ei ole löytynyt.
Miten/millä keinoin olet etsinyt? Usein se sopiva löytyykin sattumalta eikä väkisin hakemalla. Pidätkö rimaa liian korkella sen sopivuuden suhteen? Minä löysin puolisoni pysäkillä, kun odotettiin samaa bussia. Hän ei alkuun tuntunut "siltä oikealta"; mutta puolen vuoden kuluttua en voinut muuta miestä ajatellakaan. Nyt ollaan oltu aviossa parikyt v, ja yhä hän on se ainut. - "Onni pakenee etsijää" (kirjailija Gustave Flaubert)
Eihän tuo ole temppu eikä mikään.
Käykö kumppanuus vanhemmuus?
Olen kumppanina niin kauan kunnes tavoite on saavutettu ja raskautesi on ylittänyt 22 viikkoa.
Geeniperimä puhtaasti suomalais arjalainen. Äiti suomalainen, isä saksalainen.
Jos olet lyhyt ja tukeva, niin oikeastaan ainoa mahdollisuutesi tulla raskaaksi on sama kuin muillakin kaltaisillasi naisilla, eli vahinkoraskaus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole temppu eikä mikään.
Käykö kumppanuus vanhemmuus?
Olen kumppanina niin kauan kunnes tavoite on saavutettu ja raskautesi on ylittänyt 22 viikkoa.
Geeniperimä puhtaasti suomalais arjalainen. Äiti suomalainen, isä saksalainen.
Sika sinä olet! Nasse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes koko aikuisikäni olen tosissani etsinyt puolisoa, mutta sopivaa ei ole löytynyt.
Luultavasti lapsikaan ei sinulle kelpaisi, joten parempi jättää tekemättä.
Ikä ei ole este. Mutta muu elämäntilanne ei taida olla tasapainossa. Lasta ei silloin pidä hankkia.
Minulta värkki reparoitiin syövän takia ..nyt meinaa kuroutua umpeen arpien takia ..Antoivat sairaalasta sellainen dildon näköisen tapin jota on aina pidettävä jos ei ole jatkuvaa pökkijää . Eihän mulla ole kun en kelleekään kelpaa. Yritin yhden pultsarin kanssa mutta sattui saatanasti ..pel om varmaan menetetty..onneksi on alkohoooliii...
Jos sinulla ei ole aiempaa kokemusta parisuhteista tai suhdeviritelmäsi ovat aina lopahtaneet muutamassa kuukaudessa tai viikossa, ei ole hirveän todennäköistä, että saisit pitkän parisuhteen ja ehjän ydinperheen, vaikka lapsen ehtisitkin synnyttää. Et kertonut, kuinka kokenut olet parisuhteiden saralla, mutta aloitusviestistäsi saa sellaisen kuvan, että lähinnä epäonnistuneita ja epämääräisiä kuvioita ollut tähän mennessä. Pikkulapsiaika kuluttaa vahvojakin suhteita ja ihmisiä, joilla on hyvät parisuhdetaidot.
Jos hyväksyt yksinhuoltajuuden tai sen, että mahdollinen parisuhde rikkoutuu kuitenkin jossain vaiheessa, niin melko varmasti ehdit vielä saada lapsen. Toisaalta jokaisen naisen pitäisi henkisesti varautua siihen, että voi joutua kasvattamaan lapsensa yksin. Mutta ei tosiaan ole todennäköistä, että saisit pitkän ja onnellisen parisuhteen JA lapsen.
No vielä voi muutama lisävuoro hajapaikkoineen olla jäljellä, mutta sesonki alkaa olla pysyvästi lopuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Vaikka tuntuisi pahalta saada pakit, niin ajattele että väistit luodin.
Eiköhän aika monta muuta ole sen väistänyt, ja siksi Ap on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, prinsessalle.
Vierailija kirjoitti:
Minulta värkki reparoitiin syövän takia ..nyt meinaa kuroutua umpeen arpien takia ..Antoivat sairaalasta sellainen dildon näköisen tapin jota on aina pidettävä jos ei ole jatkuvaa pökkijää . Eihän mulla ole kun en kelleekään kelpaa. Yritin yhden pultsarin kanssa mutta sattui saatanasti ..pel om varmaan menetetty..onneksi on alkohoooliii...
Taidan tuntea sinut...käy vaan Tallinan reilulla juomassa...sieltä saa ainakin tautia ja halpaa viinaa...
Juna ei ehkä mennyt vielä, jos juokset niin saatat ehtiä vielä.
Kyllä ehdit vielä jonkin kiltin miehen kanssa lapsia tekemän mutta pistä vauhtia.
Hyvää syntymäpäivää! Jos juna meni, niin lähde vaikka taksilla. Tai jätä lähtemättä ollenkaan. Nauti elämästä ja kaikesta, mitä se tuo.
Vierailija kirjoitti:
Monihan luulee, että juuri he ovat se poikkeus joka kuuluu hyvin pieneen marginaaliin jotka voi tehdä lapsia ilman mitään ongelmia +35 vuotiaana. Moni tulee huomaamaan karvaimman kautta, että ei kuulu siihen marginaaliryhmään.
Ei se ole mikään marginaaliryhmä.
Monihan luulee, että juuri he ovat se poikkeus joka kuuluu hyvin pieneen marginaaliin jotka voi tehdä lapsia ilman mitään ongelmia +35 vuotiaana. Moni tulee huomaamaan karvaimman kautta, että ei kuulu siihen marginaaliryhmään.