Loukkaantuisitteko vastaavassa tilanteessa? Onko teidän miehet samanlaisia?
Puolen vuoden sisällä ollaan vietetty hääpäivää, isäinpäivää ja tänään äitienpäivää (ei asuta Suomessa ja täällä se on tänään). Olen ostanut kivat lahjat miehelle molempina merkkipäivinä ja varsinkin isäinpäivää juhlistettiin kunnolla. Itse en saanut hääpäivänä mieheltä mitään lahjaa ja pettymys oli suuri, minkä myös kerroin hänelle. Tänää äitienpäivänä on käynyt samoin, ei lahjaa, ei kukkia, ei edes onnen toivotusta, kuten ei myöskään muutama kuukausi sitten syntymäpäivänäni. Olen loukkaantunut siitä, kukat ja onnen toivotukset olisivat kummasta piristäneet päivää. Lisäksi minua ärsyttää se, että kesällä miehen ex meni naimisiin ja mies oli laittanut puhelimeen oikein muistutuksen asiasta, että muisti onnitella häntä.
Onko teidän muidenkin miehet tämmöisiä? Minua ainaskin hänen välinpitämätön käytös loukkaa kovasti, koskan muuten meillä on kaikki hyvin ja ollaan onnellisia yhdessä. Pitääkö hän minua itsestään selvyytenä vai mikä on?
Kommentit (3)
mutta ihan kaikki ei ole miehesi pääkopassa järjestyksessä, jos hän kuitenkin muistuttaa itseään muistamaan exänsä merkkipäivän... miksei sitten myös sinulle tärkeitä päiviä?!
tasoissa. Sillä sinä ja (myös minä) ostat siipallesi lahjoja siinä toivossa, että " hyvä" kiertäisi takaisin sulle. Näin ei aina ole ja jos muuten menee hyvin, niin MITÄ VÄLIÄ?!
Ethän sinä ole miehesi äiti, joten miksi hänen olisi pitänyt sinua äitienpäivänä muistaa?