Kerrostalossa asuvat, mihin aikaan naapurit lopettaa yleensä metelöinnin?
Ja millaista metelöintiä kuuluu? Meillä eräs poraa vielä 22 aikaan.
Kommentit (46)
Ei aloitetakaan. Olen asunut 42 vuotta samassa talossa, ei valittamista.
Eipä meillä juuri metelöidä, ja lisäksi äänieristys on hyvä. Aika täysillä sais naapuri huutaa, että meille kuuluisi. No, joskus harvoin joku innostuu riitelemään, ja sit harmittaa, kun ei erota sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä metelöi kukaan.
Valehtelepas lisää, kyllä me uskotaan.
Et ole tainnut ikinä asua kerrostalossa. Monet kuvittelee ne joksikin slummeiksi jossa on kauhea meteli aamusta iltaan. Itse olen asunut elämässäni neljässä kerrostalossa, jokainen ollut hiirenhiljainen ja rauhallinen.
Se on vain kiva ja kodikas lisä, jos joskus kuuluu joku elämän ääni jostain.
ap
Paitsi siinä kohtaa kun sekä seinänaapuri että alakerran so maliperhe pitää saatanan perhejuhlia joka helvetin yö niin ettei saa nukuttua. On entinen asunto nykyään.
Mikähän pakollinen juttu nuo perhejuhlat on? Meilläkin on seinänaapurit, joille lappaa valtava määrä porukkaa (sukua vai kaveriperheitä, en tiedä) harva se ilta. Lähtevät sentään iltakymmenen jälkeen, mutta ennen sitä jumalaton möykkä. Ymmärtäisin nuo vierailut aina silloin tällöin, mutta että tupa täyteen ahdettu lähes joka ilta ja vielä keskellä viikkoakin...
Täällä ei metelöi kukaan. Kerran vuosia sitten joku metelöi mutta joukkovoimalla järjestimme häädön jo 5 kk jälkeen.
Ei ole kuulunut koko päivänä muuta kuin pari oven kolahdusta rappukäytävästä.