Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet lukemassa Ylen sivulla keskustelua somali/arabikielisistä uutisista? Vain "hieno juttu" kommentit päässeet läpi

Vierailija
12.09.2024 |

Olen kirjoittanut useamman (huom.asiallisen) kommentin, yhtäkään niistä ei ole julkaistu, koska kritisoin asiaa, enkä hihku miten "hieno juttu" se on.

Ja jotkut oikeasti kuvittelevat, että kansan ääni kaikkine mielipiteineen, kuultaisiin tuossa puljussa. Että se ei edusta vain vähemmistöjä ja suitsuta valitsemiaan agendoja. No, miltä kuulostaa, kun vain yksi mielipide taas sallitaan tuostakin aiheesta?

Onko tämä nyt sitä "monimuotoisuutta", että hiljennetään ne, joilla on "väärä mielipide". Aivan.

Mitä oikeuksia tavallisella ihmisellä enää on tässä maassa, kysyn vaan, jos ei ole edes mielipiteenvapautta. 

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen tarjoama palvelu parantaa ulkomaalaisten kotoutumist. Siten he voivat paremmin tehdä töitä ja pitää eläkeläisperussuomalaiset hengissä.

Monen eläkeläisen tuleva elämä on nykyisten 30 - 40 vuotiaiden käsissä, toivottavasti he työllistyvät jotta pääsen joka päivä leipomoon ja kahville.

Jos mä muuttasin Espanjaan tai Ranskaan niin se ei mitenkään kotouta mua sinne että sen tv-lähettäs uutisia siitä maasta suomeksi. Eikä se paranna mun kielitaitoa.

Missä puhuttiin kielitaidosta?

Mutta YLE voisi kyllä järjestää jonkin helpon kielikurssin perussanastosta, jollei jo ole.

Kävin katsomassa, ja YLEn sivuilla on paljon sisältöä, millä voi opiskella myös suomenkieltä. 

Vierailija
102/103 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen tarjoama palvelu parantaa ulkomaalaisten kotoutumist. Siten he voivat paremmin tehdä töitä ja pitää eläkeläisperussuomalaiset hengissä.

Monen eläkeläisen tuleva elämä on nykyisten 30 - 40 vuotiaiden käsissä, toivottavasti he työllistyvät jotta pääsen joka päivä leipomoon ja kahville.

Jos mä muuttasin Espanjaan tai Ranskaan niin se ei mitenkään kotouta mua sinne että sen tv-lähettäs uutisia siitä maasta suomeksi. Eikä se paranna mun kielitaitoa.

Missä puhuttiin kielitaidosta?

Mutta YLE voisi kyllä järjestää jonkin helpon kielikurssin perussanastosta, jollei jo ole.

Onhan niitä: https://yle.fi/aihe/a/20-10002426

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko perussuomalaiset arvostelleet YLEä venäjänkielisistä uutisista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi