Oletteko käyneet lukemassa Ylen sivulla keskustelua somali/arabikielisistä uutisista? Vain "hieno juttu" kommentit päässeet läpi
Olen kirjoittanut useamman (huom.asiallisen) kommentin, yhtäkään niistä ei ole julkaistu, koska kritisoin asiaa, enkä hihku miten "hieno juttu" se on.
Ja jotkut oikeasti kuvittelevat, että kansan ääni kaikkine mielipiteineen, kuultaisiin tuossa puljussa. Että se ei edusta vain vähemmistöjä ja suitsuta valitsemiaan agendoja. No, miltä kuulostaa, kun vain yksi mielipide taas sallitaan tuostakin aiheesta?
Onko tämä nyt sitä "monimuotoisuutta", että hiljennetään ne, joilla on "väärä mielipide". Aivan.
Mitä oikeuksia tavallisella ihmisellä enää on tässä maassa, kysyn vaan, jos ei ole edes mielipiteenvapautta.
Kommentit (103)
taas joku perämetsien persu ihmettelemässä, työt ei maistu ja rahat tulee taikaseinästä
Se on sitä muokkaavaa sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
taas joku perämetsien persu ihmettelemässä, työt ei maistu ja rahat tulee taikaseinästä
Parahin typerä vihervassu, käy vähän sivistämässä itseäsi: https://www.sttinfo.fi/tiedote/70095215/tyoelamagallup-kokoomus-ja-peru…
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sanoa mitään, kuvittele mitä haluat. Aika moni suomalainen on tätä kurkkua myöten täynnä, ihan puoluekarttaan katsomatta. Mutta jos itsellesi tulee turvallisempi olo, kun kuvittelet enemmistön suomalaisista hihkuvan miten kivaa tämä on, ei se siitä tee totta.
Persut sentään uskaltavat sanoa ääneen, mitä muutkin ajattelevat tästä.
In your face persut.
Voi kyynel teidän loukattuja tunteita!
Käy mulle, että katsotaan mielummin YLE:n sisältöä jollain muulla kielellä, eikä jotain propaganda kanavaa, jossa sisältö ihan länsimaiden vastaista propagandaa.
Nauran itseni tänään uneen, kun mietin teidän loukattua rasistin egoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sanoa mitään, kuvittele mitä haluat. Aika moni suomalainen on tätä kurkkua myöten täynnä, ihan puoluekarttaan katsomatta. Mutta jos itsellesi tulee turvallisempi olo, kun kuvittelet enemmistön suomalaisista hihkuvan miten kivaa tämä on, ei se siitä tee totta.
Persut sentään uskaltavat sanoa ääneen, mitä muutkin ajattelevat tästä.
Minäkin oon kurkkua myöten täynnä YLEä, sitä kun opetetaan aikuisia ihmisiä sormi pystyssä, holhoamista ja kaikkea muuta sosdemrappiota mitä tämä maa on täynnä.
Mutta tämä on nyt ihan älytön aihe mullitella. Mitä merkitystä sillä teille on jos kansansivistyslaitos (tirsk) Yle tekee uutisia vierailla kielillä? Sehän on yleltä tuotantojen parasta kymmenystä, ei ole kynnys kovin korkealla. Ei se suomenkielen oppiminen niistä uutisista jää kiinni, se on kuulkaa ihan poliittinen päätös vaaditaanko ekalta polvelta tai vielä edes tokalta vai jatketaanko segrekaation tiellä kohti ruotsin kohtaloa.
Valitkaa persut taistelunne vähän viisaammin. Räksytätte joka nurkalla niin kohta voitte enää haaveilla jonkun arhinmäen uskottavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
1. Äänestä vuosikymmenet suvaitsevaisuuden puolesta
2. Saa tällainen Suomi
3. Kaikki meni suunnitelmien mukaan
Kenen suunnitelmien mukaan? Ikuisen setämiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your face persut.
Käy mulle, että katsotaan mielummin YLE:n sisältöä jollain muulla kielellä, eikä jotain propaganda kanavaa, jossa sisältö ihan länsimaiden vastaista propagandaa.
Nauran itseni tänään uneen, kun mietin teidän loukattua rasistin egoa.Ja tässä näemme tyypillisen suvakin: ihan sama mitä skeidaa harjoitetaan kansan kustannuksella, kunhan persuja v ituttaa.
Niinhän se on. Itse pidän persuja fiksumpina tässä suhteessa, persu uskaltaisi olla samaa mieltä su va kin kin kanssa, jos se oikeasti olisi jostain samaa mieltä, su vak ki taas ei voi olla persun kanssa samaa mieltä, vaikka oikeasti joskus olisikin, koska se olisi teiniliskoaivojen mielestä "noloa".
Itse siis en ole kumpikaan, vaan sieltä teidän välistä.
Rahat kerätään kaikilta, mutta vain yksi mielipide sallittu. Ihan kuin Neuvostoliitossa aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your face persut.
Nauran itseni tänään uneen, kun mietin teidän loukattua rasistin egoa.Ja tässä näemme tyypillisen suvakin: ihan sama mitä skeidaa harjoitetaan kansan kustannuksella, kunhan persuja v ituttaa.
Kerrohan persu miten tässä nyt elostellaan kansan kustannuksella?
Eikö teidän edustaja nosta 12 000 euron matkakustannuksia ja lataa hybridinsä eduskunnan parkkihallissa?
Sanoisin, että teiltä se kansan kusetus onnistuu aika luontevasti joka käänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Rahat kerätään kaikilta, mutta vain yksi mielipide sallittu. Ihan kuin Neuvostoliitossa aikanaan.
näin persuilla menee
Kehitysmaista ei tarvita yhtään lisää luku ja kirjoitustaidotonta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Äänestä vuosikymmenet suvaitsevaisuuden puolesta
2. Saa tällainen Suomi
3. Kaikki meni suunnitelmien mukaan
höh mikä vika suvaitsevaisuudessa on?
Ei suvaitsevainen ole synonyymi hyödylliselle i di oo ti lle. Ja sitähän suomalaiset poliitikot, siis nämä kympin tytöt ja pojat, tai idealistiset maailmanparantajat, ovat aina olleet. Jossain Ranskassa tai Italiassa kun poliittisiksi päättäjäksi hakeutuu, ja valitaan, pyrkyreitä ja häikäilemättömiä oman edun tavoittelijoita, niin kansa saa maksamalleen palkkiolle lopulta parempaa vastinetta. MOT.
Ap, olet oikeassa. Ylen kommenttipalstoilla julkaistaan vain vihervasemmistowoketusjuttuja. Sekä niiden juttujen että kommenttien lukeminen on yhtä mukavaa kuin raastinraudalla r.unkk.minen. Yle on täysin turha laitos.
Siis esitin kommentit 18. ja 23. Olen se joka ei ole su vak ki eikä persu. Mutta tässä olen täysin persdujen kanssa samaa mieltä, tämä on hulluutta mitä nyt tapahtuu, ettei muukalaisilta vaadita yhtään mitään, ei edes suomen opettelua..
On siellä myös kriittisiä kommentteja joukossa, mutta tiedoksi, että siivoavat avoimen ras isti set kommentit, joten siinä sinulla ilmeisesti petrattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaista ei tarvita yhtään lisää luku ja kirjoitustaidotonta porukkaa.
luku ja kirjoitustaidotonta
On muuten ihan hyvä pointti.