Miksi olen juoppo. Selittelyketju
Keksitään tekosyitä miksi ollaan alkoholisoiduttu
Kommentit (21)
Tykkään nousuhumalasta. Pidän alkoholin aiheuttamasta rentoudesta. Se on nopea ja helppo tapa saavuttaa hetkellinen hyvä olo. Kännissä oloa inhoan. Kontrollin menetystä ja liikaa päihtymystä. Siksi en siihen asti koskaan juokaan.
Yksi kaveri syyttää narsistista vanhempaa. Kuulemma kokee itsensä niin huonoksi, että ei väliä,vaikka juo.
Juon itseni normaaliksi. Siis sellaiseksi ihmiseksi, joka ei stressaa jokaisesta asiasta ja kanna koko maailman taakkaa harteillaan. Juon, jotta saan edes toisinaan olla ilman huolen päivää ja olla sinut omien ajatusteni kanssa.
T. Alkoholisti, joka juo humaltuakseen kerran viikossa
Kärsin kroonisesta munuaisten nestevajauksesta. Siksi minun pitää juoda paljon olutta, että kehon nestepuute helpottaa.
Aika monesti olen juonut ihan vain kun ei ole keksinyt muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri syyttää narsistista vanhempaa. Kuulemma kokee itsensä niin huonoksi, että ei väliä,vaikka juo.
Yleensä riippuvuuden takana on trauma, jota henkilö "lääkitsee" alkoholilla.
Kehää kiertävät kiduttavat pakkoajatukset jotka vaimenevat vain humalassa.
Saan hetken paussin ja rentouden. Stressi helpottaa. Edes hetkeksi.
Helpottaa surua, mutta huonona puolena on, että pitää juoda reilusti kun pieni määrä pahentaa sitä. Onhan se kalja myös hyvää.
Koska nsiset eivät halua kilttiä miestä. Nyt olen jännä..tosijännä, jännin jännä..
Pakko juoda naiset näteiksi ja itsensä mukavaksi.
Nousuhumala parasta. Pitäisi osata lopettaa nousuhumalaan.
Kesällä on kiva kävellä pihassa ja siemailla viiniä. Grillata makkaraa, olut kyytipojaksi. Pihasauna & saunaolut tai kaks... talvella sit kuivempaa
Hik!