Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ABC:N UUDISTUS -ITSEPALVELUKASSA

Vierailija
12.09.2024 |

TILAUKSEN VALMISTUA VOI SEURATA NÄYTÖLTÄ JA SITTEN HAKEA SE NOUTOPISTEELTÄ , ELI MAKSA ITSE , NOUDA ITSE , KOHTA SAA VALMISTAA TAI LÄMMITTÄÄ ITSE JA HINTA VAAN NOUSEE . 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä ( S Konserni ) tuottaa valtavasti voittoa ja antaa lopputilejä työntekijöille kun siirtyy automaattikassoihin ( pikakassoihin ). Eikö kokoomuslainen pääjohtaja tiedä että pitää työllistää työntekijöitä jotta Orpon lupaama 100 000 työntekijää saa työpaikan. Kun näin suuri yritys jossa on 41 413 työntekijää alkaa antamaan lopputilejä niin mistä työttömäksi joutuneet löytää uuden työpaikan.

Vierailija
2/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh yhyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten hampurilaispaikoissa käynyt syömässä? 

Vierailija
4/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla aakkosasemilla ole muutenkaan enää juuri ketään töissä. Tuossa paikallisellakin ehtii kahvikuppi jäähtyä  kassalla myyjää odotellessa.

Vierailija
5/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivempi näppäillä itse jollain näytöllä kun seistä jonossa jossa autokaistalla olevat menee aina automaattisesti ohi. Ihmettelen miksei näitä pikaruokapaikkoja ole jo autimatisoitu, jok robotti läiskisi pihvejä nopeammin kuin kumikäsiteinit jotka törmäilee koko ajan toisiinsa.

Vierailija
6/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottavat mallia Hesburgerista, joita on paljon ABC-asemilla, niin hommahan menee näin:

Siirrytään itsepalvelukassoihin ja -tilauksiin.

Vähennetään väkeä kassoilta, koska asiakas hoitaa tilauksen, maksun, noudon, astioiden viemisen.

Asiakas ihmettelee, miksi yksinkertaisen annoksen valmistuminen kestää 25-30 minuuttia

No siksi, kun väkeä on vähennetty ja työssäolijat purkavat autokaistan, ennakkotilausten ja itsepalvelukaistojen tilauksia ja kukaan ei ole tekemässä annoksia.

Mäkkärissä tuo siirtymä on onnistunut paljon paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan