Onko minulla korkea otsa?
Otsan korkeus mitattuna kulmakarvoista hiusrajaan 7,7 cm.
Yhtä juttua varten mittasin oman ja kahden kaverin otsan. Toisella molemmilla heistä otsan korkeus oli 5-6 cm. Tämä tapahtui viime viikonloppuna ja nyt olen kärsinyt koko viikon kriisistä otsan korkeuden suhteen.
Kommentit (7)
No joo, kieltämättä minulla on ehkä muutenkin aika iso pää, hatun koko 59 cm. Ap
Onko tuo jalkapallovalmentajilla yleistäkin, ainakin Juha Malisella ja Antti Muurisella on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No joo, kieltämättä minulla on ehkä muutenkin aika iso pää, hatun koko 59 cm. Ap
Älä kriisiydy turhaan :) Itselläni 7cm ja 56cm. Ei erotu mielestäni mitenkään.
Olen nainen.
Olisin mieluummin korkea- kuin matalaotsainen. Otsani korkeus on 3 cm ja kaartuu koko matkalta taaksepäin.
Minulla on aina ollut omasta mielestä korkea otsa mutta kun mittasin se on 6 cm. Onko tämä nyt sitten korkea vai ei? Mikään on keskiverto?
On. 5 cm taitaa olla normi ja 6 alkaa olla korkea.
Minulla on aika korkea otsa (hiusraja korkealla, olen nainen enkä ole kaljuuntunut), piti itsekin nyt mitata niin on näköjään vähän päälle 7 senttiä. Mutta paljon riippuu muista mittasuhteista, jos on iso pää muutenkin, niin varmasti tuokin väli suurempi.
Jos asia ei ole ennen häirinnyt sinua, niin veikkaisin että otsasi on ihan normaalin näköinen ja korkuinen, älä anna mittanauhan uskotella toisin.