Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä otettiin töissä valokuvia ja kaikki alle 30-v naiset nostavat leukaa kuvissa

Vierailija
12.09.2024 |

Aika huono itsetunto kun pitää ikivanhoja kovisjätkien maneereja käyttää. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tulee helposti kaksoisleuka jos päätän antaa retkottaa luonnollisesti. Ei kivan näköistä kuvissa. Ja kyllä, olen normaalipainoinen 

Vierailija
4/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenellä sen ikäisellä olisi muuta kuin huono itsetunto?

Vierailija
5/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin tulee helposti kaksoisleuka jos päätän antaa retkottaa luonnollisesti. Ei kivan näköistä kuvissa. Ja kyllä, olen normaalipainoinen 

Et ole.

Vierailija
6/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aattelin, että läskit ainakin nostaa, ettei tuplaleuka näy.

Vierailija
7/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valokuvaaja tuollaisessa firman käyttöön tulevassa osaa nostaa kameraa niin ettei se näy. 

Vierailija
8/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valokuvaaja tuollaisessa firman käyttöön tulevassa osaa nostaa kameraa niin ettei se näy. 

No meillä ei käy ammattivalokuvaaja vaan pomo kuvaa työtä välillä someen

Vierailija
9/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

BMI 21, rasvaprosentti 23. En ole millään mittapuulla ylipainoinen. Rasvaimu leukaan varmaan auttaisi.

Vierailija
10/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt sattuu olemaan ihan perus portfoliokuvauksissakin valokuvaajien antama ohje, jo ihan vuosien takaa ennen kun Instat ja tiktokit alkoivat "kuinka näytät valokuvissa paremmalta" -videoissaan tällaista opastaa. Saa leukalinjan näyttämään paremmalta ja kaulan aavistuksen pidemmältä, oli kuvattavan paino mikä hyvänsä. 

Mä olen neljänkymmenen ja teen tuota kuvattavana ollessani sen enempiä ajattelematta, ellei muuta ohjeistusta kuvaajalla tule.

Vierailija
11/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nyt sattuu olemaan ihan perus portfoliokuvauksissakin valokuvaajien antama ohje, jo ihan vuosien takaa ennen kun Instat ja tiktokit alkoivat "kuinka näytät valokuvissa paremmalta" -videoissaan tällaista opastaa. Saa leukalinjan näyttämään paremmalta ja kaulan aavistuksen pidemmältä, oli kuvattavan paino mikä hyvänsä. 

Mä olen neljänkymmenen ja teen tuota kuvattavana ollessani sen enempiä ajattelematta, ellei muuta ohjeistusta kuvaajalla tule.

Kukaan ei halua nähdä sieraimiasi. 

Vierailija
12/12 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua nähdä sieraimiasi. 

Kuinka huonoja (tai lyhyitä..) valokuvaajia sulla on ollut, jos leuan nostamisella valokuvaan tulee lähinnä sieraimet..? Ei sitä leukaa nyt kohti kattoa ole tarkoitus nostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi