Meillä otettiin töissä valokuvia ja kaikki alle 30-v naiset nostavat leukaa kuvissa
Aika huono itsetunto kun pitää ikivanhoja kovisjätkien maneereja käyttää.
Kommentit (12)
Mulle ainakin tulee helposti kaksoisleuka jos päätän antaa retkottaa luonnollisesti. Ei kivan näköistä kuvissa. Ja kyllä, olen normaalipainoinen
No kenellä sen ikäisellä olisi muuta kuin huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tulee helposti kaksoisleuka jos päätän antaa retkottaa luonnollisesti. Ei kivan näköistä kuvissa. Ja kyllä, olen normaalipainoinen
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Just aattelin, että läskit ainakin nostaa, ettei tuplaleuka näy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valokuvaaja tuollaisessa firman käyttöön tulevassa osaa nostaa kameraa niin ettei se näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valokuvaaja tuollaisessa firman käyttöön tulevassa osaa nostaa kameraa niin ettei se näy.
No meillä ei käy ammattivalokuvaaja vaan pomo kuvaa työtä välillä someen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
BMI 21, rasvaprosentti 23. En ole millään mittapuulla ylipainoinen. Rasvaimu leukaan varmaan auttaisi.
No se nyt sattuu olemaan ihan perus portfoliokuvauksissakin valokuvaajien antama ohje, jo ihan vuosien takaa ennen kun Instat ja tiktokit alkoivat "kuinka näytät valokuvissa paremmalta" -videoissaan tällaista opastaa. Saa leukalinjan näyttämään paremmalta ja kaulan aavistuksen pidemmältä, oli kuvattavan paino mikä hyvänsä.
Mä olen neljänkymmenen ja teen tuota kuvattavana ollessani sen enempiä ajattelematta, ellei muuta ohjeistusta kuvaajalla tule.
Vierailija kirjoitti:
No se nyt sattuu olemaan ihan perus portfoliokuvauksissakin valokuvaajien antama ohje, jo ihan vuosien takaa ennen kun Instat ja tiktokit alkoivat "kuinka näytät valokuvissa paremmalta" -videoissaan tällaista opastaa. Saa leukalinjan näyttämään paremmalta ja kaulan aavistuksen pidemmältä, oli kuvattavan paino mikä hyvänsä.
Mä olen neljänkymmenen ja teen tuota kuvattavana ollessani sen enempiä ajattelematta, ellei muuta ohjeistusta kuvaajalla tule.
Kukaan ei halua nähdä sieraimiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua nähdä sieraimiasi.
Kuinka huonoja (tai lyhyitä..) valokuvaajia sulla on ollut, jos leuan nostamisella valokuvaan tulee lähinnä sieraimet..? Ei sitä leukaa nyt kohti kattoa ole tarkoitus nostaa.