Työpaikalla sekstailu.
Onko miten moni oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla, ja nyt tarkoitan ihan yhdyntää..
Olen katsonut syke sairaala sarjaa ja siinä ainakin suudellaan ja kähmitään jossain liinavaatte varastossa, ei ainakaan itse pidä sairaalaa kovin romanttisena paikkana..
Mutta onhan toki lukematon määrä muitakin työ paikkoja ja ammatteja. Kertokaa tarinanne, on se tapahtunut sitten toimistoissa tai vaikka rekassa...
Kommentit (29)
On tullut pantua useammassakin eri työpaikassa. Toimistotöitä. Välillä jollain pöydällä, välillä esim. sosiaalisen tilan sohvalla.
Ekassa vakityöpaikassani toimistokompleksin vessakopissa kollegan kanssa useamman kerran. Vieläpä niin, että makasin siellä ja mies oli päälläni. Hän oli niin pitkä, että jalkansa olivat naapurikopin puolella. En tiedä, miten sain siinä levitettyä jalkojani, mutta jotenkin se vaan onnistui. Enkä tiedä, miten ei jääty kiinni touhuistamme. Flirttailtiin heti ekana päivänä ja jossain kohtaa himot kasvoivat räjähdyspisteeseen. Seurusteltiin muutama kuukausi ennen kuin hän lähti opiskelemaan kauemmas ja itse jäin töihin.
Oon pannu ja multa otettu suihin ja nainen vielä talon suurimpia päälliköitä semmonen vanhapiika. Siksi varmaan saan hyviä hommia aika mukavasti
Vierailija kirjoitti:
Oon pannu ja multa otettu suihin ja nainen vielä talon suurimpia päälliköitä semmonen vanhapiika. Siksi varmaan saan hyviä hommia aika mukavasti
Eiks sua haittaa se mitä sun selän takana puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ekassa vakityöpaikassani toimistokompleksin vessakopissa kollegan kanssa useamman kerran. Vieläpä niin, että makasin siellä ja mies oli päälläni. Hän oli niin pitkä, että jalkansa olivat naapurikopin puolella. En tiedä, miten sain siinä levitettyä jalkojani, mutta jotenkin se vaan onnistui. Enkä tiedä, miten ei jääty kiinni touhuistamme. Flirttailtiin heti ekana päivänä ja jossain kohtaa himot kasvoivat räjähdyspisteeseen. Seurusteltiin muutama kuukausi ennen kuin hän lähti opiskelemaan kauemmas ja itse jäin töihin.
Varmaan ihanaa maata kusisella lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihanaa maata kusisella lattialla.
No joo, sitä ei siinä kiihkossa tullut niin ajatelleeksi, mutta oikeassa olet, vaikka siistit wc:t olivatkin.
Ei haittaa mitä selän takana puhutaan. No ehkä vähän muttako on niin mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Paneminen vai yleneminen? Eihän ne puheet sinänsä, mutta kun sulle nauretaan. Mies reittä pitkin...
Kyllä joskus teininä kesätöissä tuli harrastettua kesäkollien kanssa. Kivalta se tuntui.
Kolmen eri naisen kanssa on toimiston sohvalla tullut peuhattua työajan jälkeen. Jos seinät voisivat puhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneminen vai yleneminen? Eihän ne puheet sinänsä, mutta kun sulle nauretaan. Mies reittä pitkin...
Siinäpä nauravat.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen eri naisen kanssa on toimiston sohvalla tullut peuhattua työajan jälkeen. Jos seinät voisivat puhua
Ei ne seinät tosiaan puhu, tallentavat kuitenkin.
t. Valvomon pojat
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus teininä kesätöissä tuli harrastettua kesäkollien kanssa. Kivalta se tuntui.
Nuoret pojat on niin ihania. Ne käy niin kuumina ja haluaa koko ajan. Kun on itekin nuori ja hyvännäköinen tytsy ja tietää viehätysvoimansa. Mikäs sen kivampaa.
No tokkopa ajattelevat että mies reittä pitkin. Sen verran samanlaisia hommia tehdään että ne hyvät hommat eioo niin paljon parempia. Ja vielä. Tämä vanhapiika aikalailla vanhempi ja hurjempi kuin moni nuorempi. Jostain hiton syystä tykkää ottaa suihin toisinaan ei itse tarvitse mitään
Meillä pari johtajaa naiskenteli valtaosan toimiston naisista. Toinen pikkujouluissa totesi, että eihän täällä ole kuin pari, jota emme ole xxxx:n kanssa panneet. Toisella johtajalla oli iso meisseli.
Ensimmäiset kerrat sain seksiä miehen toisten työtiloista vähän erillään olevassa työhuoneessa. Asiat eteni aina samalla tavalla, nostin hameen lantiolle ja jätin pikkuhousut jo etukäteen pois, sen jälkeen sain pikaiset suuseksilämmittelyt ja istahdin syliin. Lopulta molemmat kyllästyttiin toistamaan samaa kaavaa ja alettiin tapailla hotellissa. Miellyttävässä ympäristössä seksi on vieläkin parempaa. N28
Jos ei ihan töissä niin ainakin pikkujouluissa ja työmatkoilla on vuosien saatossa tapahtunu kaikenlaista. Paras oli aikoinaan kun juhlat jossa porukkaa ympäri maata niin pari nuorta tyttöä jotka oli menossa nauttimaan toisistaan nappasivat minut mukaan. Täytyypä sanoa että oli hurjaa ensiksi sanoivat katso ja nauti. Siinä seurasin hetken touhua ja runkkailin niin pääsin hommaan mukaan. Minua pantiin kynttilällä jne. ja aamuun asti oli melkoista menoa
Mä oon nussinu vanhainkodissa ja lastensuojelu yksikössä. Ja sairaalassa. Kaikki saman tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset kerrat sain seksiä miehen toisten työtiloista vähän erillään olevassa työhuoneessa. Asiat eteni aina samalla tavalla, nostin hameen lantiolle ja jätin pikkuhousut jo etukäteen pois, sen jälkeen sain pikaiset suuseksilämmittelyt ja istahdin syliin. Lopulta molemmat kyllästyttiin toistamaan samaa kaavaa ja alettiin tapailla hotellissa. Miellyttävässä ympäristössä seksi on vieläkin parempaa. N28
Niilo, Niilo, senkin tuhmis!
MIetin vaan tuota liinavaatevarastoa, jossa PERIAATTEESSA puhtaita potilasvaatteita ja petivaatteita, että miten puhtaita ne on, jos niihin lentelee mällejä tavantakaa. Eikö siellä ole myös potilasvaippoja, äkkiäkös sinnekin lentelee. Voihan hitto.