Mies pettänyt koko liiton ajan
Löysin miehen päiväkirjat ullakolta ja luin ne, joo ei ois kannattanut...
On pettänyt siitä lähtien kun seurusteltiin, oltiin menty kihloihin, naimisiin ja saatu lapsia...
Jäi kiinni koska oli kirjoittanut niistä kaikista ja löysin sitten kondomin työlaukusta...
Mitä pitäisi ajatella??? Yhteisiä vuosia takana 28 vuotta...
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä sinulle:
- onko tämä tieto lisää tuskaa-tilanne? Olisiko ollut parempi ettet tiedä,
- jos et ole huomannut, onko pettämisestä ollut vaikutuksia suhteeseenne? Onko sua kohdeltu hyvin?
- onko tämä asia mitä olet odottanut, syytä erota
- onko mahdoton vain antaa asian olla jos et halua erota.
eli siis nyt voit päättää minkä painoarvon annat asialle. Mies saattaa käyttää kriisiä eroamiseen jos keskustelu avataan. Ei tekosyynä vaan siksi että häpeä, asian käsittely ja tunnustaminen vie valtavasti energiaa. Kaikki ei jaksa sitä ja jaksa tehdä töitä asian eteen. Lisäksi puolison syyllisyys on taakka joka varjostaa suhdetta todella paljon . Syyllisyys itsessään luo vaikeuksia suhteeseen. Jos sitä ei ole energiaa käsitellä , suhde on tuhoon tuomittu. Tulette molemmat kärsimään.
Kyllä, olisi ollut helpompi jos en olisi tiennyt... muutama vuosi sitten löysin varastosta kasan seksileluja eikä niitä ole minulle näytetty, en tiedä mihin ne sitten vietiin, vissiin niille työmatkoille... en olisi halunnut nähdä niitä...
Monesti olen ihmetellyt että vaikka olen ollut välillä vaikea, niin silti mies ei ole lähtenyt pois. Noh, tämä sitten selittyi sille että on käynyt kääntämässä jatkuvasti muita naisia...
Varmaan se on se että kokee syyllisyyttä ja sen takia yrittää olla mielinkielin ja kannustava ja vaikka mitä... tää on kyllä totta!
Ei olisi pitänyt mennä niitä lukemaan, mutta kun selasin näin siellä naisten nimiä ja ne nostatti mielenkiinnon... ei olisi pitänyt mennä lukemaan... tässä kärsin nyt kyllä eniten minä omasta tyhmyydestäni... mutta selvisi sekin miksi on jaksanut mua...
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Päiväkirja, Ullakko, Työlaukku ?? :) :)
Just nää kolme asiaa tekee tästä tosi hauskan provon.
*mitä pitäisi ajatella*
Sitä et oot varmaan unohtanut ottaa sun mt-lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies pitää päiväkirjaa?
Mies Porvoosta.
Ai se opettaja
Vierailija kirjoitti:
Reppuselkäinen adidaskenkämies
Repussa kondomit
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies pitää päiväkirjaa?
;) päiväkirja!! HAH HAH HAH! mikä mies muka pitää päiväkirjaa.
Onneksi olen sinkku. Ja aion pysyäkin. Ei paljon miehet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä sinulle:
- onko tämä tieto lisää tuskaa-tilanne? Olisiko ollut parempi ettet tiedä,
- jos et ole huomannut, onko pettämisestä ollut vaikutuksia suhteeseenne? Onko sua kohdeltu hyvin?
- onko tämä asia mitä olet odottanut, syytä erota
- onko mahdoton vain antaa asian olla jos et halua erota.
eli siis nyt voit päättää minkä painoarvon annat asialle. Mies saattaa käyttää kriisiä eroamiseen jos keskustelu avataan. Ei tekosyynä vaan siksi että häpeä, asian käsittely ja tunnustaminen vie valtavasti energiaa. Kaikki ei jaksa sitä ja jaksa tehdä töitä asian eteen. Lisäksi puolison syyllisyys on taakka joka varjostaa suhdetta todella paljon . Syyllisyys itsessään luo vaikeuksia suhteeseen. Jos sitä ei ole energiaa käsitellä , suhde on tuhoon tuomittu. Tulette molemmat kärsimään.
Kyllä, oli
HEH HEH, pittääkö ottaa sellanen jännämies.
Surkea provo, miehet ei kirjoita päiväkirjoja.
Katso musikaali Sunshine on Leith.
Mäkin haluaisin lukea tällaisia päiväkirjoja. Mun mies ei kerro mitään menneisyydestään. Varmaan vaan parempi niin, mut kuitenkin. Ei ihan lapsia enää oltu, kun tavattiin. Kummallakin on kyllä ollut elämää jo ennen toista.
Pettäminen on elämän suola.