Keitin perunia iltapalaksi.
On myös kalapuikkoja. Kun syö kunnon ruokaa illalla niin jaksaa nukkua.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Onko "perunia" joku murresana? Ymmärrän kyllä, että puhut perunoista, mutta meillä päin sanotaan "keitin perunoita" Missä päin Suomea perunat on perunia? Vai onko tämäkin tätä muuttuvaa suomenkieltä?
Ei ole murresana. Ap on trolli, joka tekee tällaisia aloituksia. hänen kynästään lienee peräisin myös "kaalta" ja "jauhenlihaa".
Ai olet keksinyt uuden teeman, mitä spämmäät. Poistoon nämäkin menee.
Mulla iltaherkkuna viinirypälejä 😍
Pernat ja kalapuikot on ihan ok iltapala, siihen lasillinen maitoa niin uni tulee varmasti.
Söin iltapalaksi viiltä ja pääryniä.
Itse katselin pimeällä taivaalla välähtäneitä salamia ja leikkasin sitten jääkaapista italialaista salamia ruisleivän päälle.
Kaupasta ostin vadelmeja ja hedelmöitä ja pepperonta. Ja leipeä sekä myös maitoota. Niistäpä laadin kohta iltapalatsin sekä että katson A-studiootaata.
En syö pernanoja Niissä voi tarttua rutto henki pois
Vierailija kirjoitti:
Perunoita , ei perunia.
Ennen pilkkua tulee kaksi välilyöntiä eikä yksi!
Kannattaahan ne suolet joskus huuhdella
Vierailija kirjoitti:
Perunoita , ei perunia.
Pernoja.
Sipuliripulin sananmuunnos on ripulisipuli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla iltaherkkuna viinirypälejä 😍
Kokeile joskus viikuneita! Olevat hyvejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunoita , ei perunia.
Pernoja.
Ja suolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunoita , ei perunia.
Ennen pilkkua tulee kaksi välilyöntiä eikä yksi!
Saa laittaa miten vaan kun on perunista kyse,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko "perunia" joku murresana? Ymmärrän kyllä, että puhut perunoista, mutta meillä päin sanotaan "keitin perunoita" Missä päin Suomea perunat on perunia? Vai onko tämäkin tätä muuttuvaa suomenkieltä?
Ei ole murresana. Ap on trolli, joka tekee tällaisia aloituksia. hänen kynästään lienee peräisin myös "kaalta" ja "jauhenlihaa".
Kivoja aloituksia näyttävät olevan oli ap vaikka minkälainen drolli tahansa.
Minä keitän nyt perunat ja paistan muikut kun sähkö halpaa ja huomenna kallista.