Sebastian Tynkkynen aikoo adoptoida lapsen afrikasta
Kommentit (66)
Ihanan erilaista ja rohkeaa!
T. veikeä setämiesohjaaja
Ei Afrikasta tule Suomeen homoille adoptiolapsia. Vaatisi tietyt yhteistyötahot ja Suomella ei ole niitä.
Vierailija kirjoitti:
Siinäs näette: Persut ei ole rasisteja.
Yksi persu ei tee kesää. Älä jaksa olla typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto onnistuu kääntämään tämänkin jotenkin pahaksi asiaksi.
Sellainen on paha asia. Lapsi ei saa kasvaa homojen keskuudessa.
Painu kommari tsetseniaan sönkäämään tuota putinistipaskaa!
Sinä olet kommari. Minä olen kristitty enkä hyväksy homoutta. Ja sinä menet helvetin kadotukseen. Jumala ei ota taivaaseen homoilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommareista raivoat, uskikset ne homoja vastaan ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kommari. Minä olen kristitty enkä hyväksy homoutta. Ja sinä menet helvetin kadotukseen. Jumala ei ota taivaaseen homoilijoita.
Sinä olet aivoton idioottihihhuli.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommareista raivoat, uskikset ne homoja vastaan ovat.
Koska homoilija vihervassari on raivohullu ja yrittää mitä vaan, että saisi homoilunsa hyväksyttyä. Mutta minä en hyväksy homoilua. Olen vain kristitty, ja meitä on ollut kohta 2000 vuotta, eikä kristillisyys liity millään tavalla rycciin. Mutta homoilija vihervasuri käyttää kaikki keinonsa, jolla hän voisi syyttää kristittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaaliseen toimintaan osallistuneet jotka eivät tee parannusta menevät Helvetin kadotukseen jossa niitä kidu teen ikuisesti! Siellä kärisevät ne perkeleet!
Oletko ikinä miettinyt että palvot taivasisukkia joka käristelee ikuisesti helvetissä ihmisiä, jotka ovat koko elämänsä tehneet pelkkää hyvää, mutta ovat jo pienestä asti olleet vain samasta sukupuolesta kiinnostuneita ilman omaa valintaansa?
Minä en jaksaisi palvoa noin vittumaista olentoa.
Näytä minulle yksi ihminen Kristuksen lisäksi, joka on tehnyt elämässään pelkkää hyvää? Et pysty näyttämään. Voit vinkua ja niistä, mutta Helvettiin sinä joudut jos et uudestisynny ja tee parannusta. Sieltä sinä et pääse pois. Siellä sinä ymmärrät, että Jumalan tuomio on oikeudenmukainen. Sinä käytit elämäsi Pyhän Jumalan pilkkaamiseen ja tulet saamaan kyllä palkkasi tuolla puolen.
Homoilijat ovat Saatanasta, sen lohikäärmeen lapsia, joka on eksyttänyt koko maailman irstauteensa ja valheisiinsa. Vain Jumalan lapset tunnistavat Perkeleen valheet, heidät on Jumala nähnyt jo maailman alusta asti. Perkeleen lapset menevät Kadotukseen ja Jumalan lapset Taivaan iloon.
Vierailija kirjoitti:
Homoilijat ovat Saatanasta, sen lohikäärmeen lapsia, joka on eksyttänyt koko maailman irstauteensa ja valheisiinsa. Vain Jumalan lapset tunnistavat Perkeleen valheet, heidät on Jumala nähnyt jo maailman alusta asti. Perkeleen lapset menevät Kadotukseen ja Jumalan lapset Taivaan iloon.
Lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Rikokseen tuomittu ei saa adoptoida.
Nyt tehdään poikkeus. Hän on kuitenkin tunnettu poliitikko ja varmasti hyvin motivoitunut isäksi. Luultavasti tienaakin ihan kohtuu hyvin.
On puhunut jo vuosia lapsihaaveistaan.
Onhan se harjoitellut vaippaa itselleen paskahousu..RASISTISUUDESTA RIKOSTUOMIOITA SAANUT VALKONAAMA EI TULE SAAMAAN TUMMAA ADOPTIOLASTA ....
Vierailija kirjoitti:
Hah hah hah. 😂😂😂.
Mietin minkälainen kasvattaja hän olisi?
Sairasta, on varmaan kuunnellut liikaa Trumpia. Mustiakaan lapsia ei saa syödä.
"Sebastian Tynkkynen ja Alan-rakas tahtovat adoptoida lapsen Afrikasta"
Vierailija kirjoitti:
Ei, hienoahan se on. Mutta miksi on mukana puolueessa, joka takaa lapselle mahdollisimman huonot oltavat Suomessa?
Ja sitten itkee ja syyttelee marttyyrina kaikkia, kun ei kelpaakaan afrikkalaisen adoptiovanhemmaksi. Varmaan juuri sen takia yrittää, että tietää ettei se onnistu.
Esimerkkinä Antti Kaikkonen.