Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistä että saa orgasmeja gynellä?

Vierailija
11.09.2024 |

Meillä on kotona ollut hieman kuivempi kausi.

Laukesin tänään siihen paikkaan kun gyne hipaisi klitoristani

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta aiheesta trollaaminen on palstalla erittäin yleistä. Suorastaan päivittäistä.

Vierailija
2/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saan.

T: Entinen Janne 65v, nykyään Janita omalla ilmoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se siellä gynellä ravaaminen. Rahaa vastaan saa ihan seksipalveluitakin.

Vierailija
4/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki gynelle kykenevät niitä saa?

Vierailija
5/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Itse miehenä joskus pelkäsin, että mitä jos alkaa lekurissa seisomaan. No se tilanne lääkäriss on kyllä sellainen, että ei todellakaan ollut pelkoa stondiksesta. :-D

Vierailija
6/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Itse miehenä joskus pelkäsin, että mitä jos alkaa lekurissa seisomaan. No se tilanne lääkäriss on kyllä sellainen, että ei todellakaan ollut pelkoa stondiksesta. :-D

Minä ainakin laukesin kun nuori lääkärinainen sormetti mun peppureikää ja hieroi eturauhasta.

Vierailija
7/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja jouduin vuodepotilaaksi sairaalaan, moottoripyöräonnettomuus, molemmat kädet poikki, lantio ja jalkakin murtui ja piti liitttää metallipiikeillä kasaan. Seisokki lähes koko valveillaoloajan ja varmaan unessakin ja kauniit hoitajat senkun vaan hymyilivät.

Vierailija
8/10 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siirtyny seksipuolelle eikä lähtenyt pois 😅

Vierailija
9/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔 Muistuu mieleeni tapaus vuosien takaa, kun vaimoni kävi gynellä ja odottelin hänen tulemistaa autossa. Autoon takaisin tultuaan hän totesi, että pimppi on tullut hulluksi. Miesgynen touhujen jälkeen hän oli ollut aivan valmista kauraa.

Vierailija
10/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin laukesin kun nuori lääkärinainen sormetti mun peppureikää ja hieroi eturauhasta.

Ihanko tosi?? Jalassa reisisaappaat, mustat sukat ja sukkanauhat, hävyttömän lyhyt hame ja tissivako napaan asti! Olen käynyt saman urologin luona!