Ärsyttää. Unohdin grillitassu paketin laukkuun ja menin nukkumaan, uskaltaako sitä vielä valmistaa
Heräsin puol kuusi ja laitoin jääkaappiin, oli laukussa silti ilta kymmenestä asti siellä. Söisitkö vielä vai heittäisitkö roskiin ? :(
Kommentit (47)
Jätä purilaisesta pois majoneesi öljyseos ja sokeri sekä vaihda takaisin perinteiseen sipuliin. Jätä juusto pois käytä vähän liikoja sokereita. Rasva sokeri liika suola sen saa tasapainoon kun vähän keskittyy.
Säilöntä aineet kaupan ruuassa on myyntiaikaa lisäämään eikä laatua. Ne on myyntituotteita. Osta oikeaa lihaa ja tee itse.
Kuulkaa myyntikikkojen orjat. Osta perus ruoka aineet tuoreena. Tee itse.
Vierailija kirjoitti:
Jätä purilaisesta pois majoneesi öljyseos ja sokeri sekä vaihda takaisin perinteiseen sipuliin. Jätä juusto pois käytä vähän liikoja sokereita. Rasva sokeri liika suola sen saa tasapainoon kun vähän keskittyy.
Sokerit pois ja majoneesi kannattaa tehdä laardista öljyn sijaan. Harmi että Suomesta laardia ei ole kaupoissa oikein tarjolla. No, tilaan LARU:a Saksasta.
Kuulkaa jotka haluaa pysyä hoikkana ja diapetes vapaana niin teette itse ruokanne. Valmisruuissa on sokeria ruokahalun takia. Osta enemmän. Siirappia. Jätä ne maito kermajauheet ja sokerit pois sieltä mihin ne ei kuulu jopa joissakin mausteista. Etsi luomua.