Mies on raju ja kovakourainen
Onko muilla ollut tällaista? Mies rauhoittuu hetkeksi kun muistutan siitä mutta sen jälkeen sama meno jatkuu.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mikä sika. Mikäli ei kykene hellimään rakastettua kuten tämä haluaa, niin ei muuta kuin vaihtoon mokoma tunnevammainen ääliö.
Niinpä. Mikäli nainen ei kykene sellaiseen menoon kuin mies haluaa, niin ei muuta kuin vaihtoon mokoma tunnevammainen ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mikä sika. Mikäli ei kykene hellimään rakastettua kuten tämä haluaa, niin ei muuta kuin vaihtoon mokoma tunnevammainen ääliö.
Niinpä. Mikäli nainen ei kykene sellaiseen menoon kuin mies haluaa, niin ei muuta kuin vaihtoon mokoma tunnevammainen ääliö.
Oletko jo täyttänyt 16? Vai oletko vieläkin nuorempi? Ainakin kirjoittamasi perusteella.
Mulle naiset yleensä sanoo että "lujempaa!".
Minulle kaikki naiset on nimenomaan sanonneet, että tykkäävät rajuista otteista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaikki naiset on nimenomaan sanonneet, että tykkäävät rajuista otteista.
Aina niitä pitäisi olla retuuttamassa, alistamassa ja kurittamassa. Ei enää koskaan naisia.
Tv. Hellä mies.
Vierailija kirjoitti:
Mulle naiset yleensä sanoo että "lujempaa!".
Se riippuu ihan vehkeen koosta. Pieni ei tunnu jos liian rauhallisesti.