Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies sanoi olevansa absolutisti,onko se mielestänne hyvä vai huono?

Vierailija
19.09.2025 |

Itse en ole oikein varma onko se hyvä asia että ei edes yhtä kaljaa voi juoda tai jos on entinen täysjuoppo joka saattaa ratketa ryyppäämään kuin sieni.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asia. Itsekin nykyään olen. Muutaman kerran olin alkovieroituksessa ja nyt ei tipan tippaa alkoholia ikinä.

Vierailija
2/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hän itse suhtautuu muiden juomiseen? Absolutistikin voi olla suvaitsevainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Teitä känniörvelöitä on rasittavaa kuunnella.

Kaikki eivät pidä alkoholin mausta.

Vierailija
4/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti, koska en tykkää alkoholista. Ei minkäänlaista ongelmataustaa mulla.

Alkoholia ei ole pakko käyttää, en ymmärrä, miksi alkoholin käyttö on jotenkin automaattioletus ja jos et käytä, epäillään, että sussa on jotain vikaa

Vierailija
5/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ehdottomuus ja fundamentalismi on ahdistavaa ja elämää rajaavaa.

Mutta joo, minkäs teet. Vanhoilla deekuilla ei taida olla muita vaihtoehtoja. Etsi joku terveempi yksilö. Suosittelen vahvasti.

Vierailija
6/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä sitä muilta kyselet?

Se kai on tärkeää mitä sinä ajattelet.

Jos nyt ylipäätään siihen pystyt.

Vierailija
7/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hullua olla jonku siiderivalaan kanssa tai punkun lipittäjän. Nämä saattaa myös tupakoida ja niillä on rumia tatskoja sekä koira ja jännämiehen lapsi.

Vierailija
8/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyvä asia, mikäli ei ole alkoholisti ja entinen ongelmakäyttäjä siis..

Vierailija
9/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua häiritsisi, kunhan ei ala puuttumaan jos itse haluan ruoan kanssa jonkun erikoisoluen vaikka. Jos on jotenkin tosi hysteerinen siinä absolutismissaan, niin vähän kyllä alkaa miettimään, että mistä johtuu ja onko jotain isompia traumoja taustalla, jotka voivat vaikuttaa muuten parisuhteeseen.

Vierailija
10/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriajattelu on ärsyttävää kaikissa muodoissaan. Yleensä absolutismiin, vegaaniuteen, uskovaisuuteen ym. kuuluu se kaiken muun ylenkatsominen ja jatkuva muistuttelu omasta erinomaisuudesta. 

Vierailija
11/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko ottaa yhdet pössyt tai yhdet viivat? Ai et? Oletko entinen täysnarkki, joka saattaa ratketa?

Vierailija
12/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä hullua olla jonku siiderivalaan kanssa tai punkun lipittäjän. Nämä saattaa myös tupakoida ja niillä on rumia tatskoja sekä koira ja jännämiehen lapsi.

...koska tämähän on nimenomaan se ainoa toinen vaihtoehto absolutismin lisäksi.

Vierailija
13/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääriajattelu on ärsyttävää kaikissa muodoissaan. Yleensä absolutismiin, vegaaniuteen, uskovaisuuteen ym. kuuluu se kaiken muun ylenkatsominen ja jatkuva muistuttelu omasta erinomaisuudesta. 

Ja sun suhtautuminen onkin niin normaalia. 

Vierailija
14/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös mitä tahansa harrastuksia, varsinkin liikuntasellaisia. Oi miten taivaan portit aukeaisivat ja hoosianna soisi, kun kokeilisit x:ää tai olla ilman y:tä! 

Vierailija
15/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän juo vain Absolut-vodkaa! 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne on nipo, ukko mäelle. Jos luonne kiva, ehkä se toimii.

Vierailija
17/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla joko Junnila tai sitten joku KD:n hörhö. Punaista lippua pukkaa. M51

Vierailija
18/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti. En välitä oleilla juomaseurassa, menen mielummin kotiin ja opiskelen jotain hyödyllistä. Rentoudun opiskelemalla.

Vierailija
19/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävisi mulle, eikä vegaani. Tykkään hyvästä pihvistä ja punkusta ja haluan samoin ajattelevan miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi