Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

googlessa lukee väärä pvm robin williamsin kuolemalle

Vierailija
10.09.2024 |

robin williams teki itsemurhan epäselvissä oloissa 2016..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joka tapauksessa tarkka kuvamuistisi valehtelee sinulle. Kai nyt itsekin tajuat että se mitä väität on 100 % mahdotonta.

Ei ole mahdotonta muuttaa jonkun netissä olevan henkilön kuolintietoja jos on erittäin vaikutusvaltainen taho. Mutta en vain näe siinä hirveänä järkeä.. Olisihan toki pakosta väitteeleni löydyttävä todistusaineistoa jostain netin ulkopuolella olevasta muistisäiliöstä.

Okei. Olet näitä vainoharhaisia. Miten tämä erittäin vaikutusvaltainen taho sinun mielestäsi hoitaisi tämän asian? Ja miksi?

Vierailija
22/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joka tapauksessa tarkka kuvamuistisi valehtelee sinulle. Kai nyt itsekin tajuat että se mitä väität on 100 % mahdotonta.

Ei ole mahdotonta muuttaa jonkun netissä olevan henkilön kuolintietoja jos on erittäin vaikutusvaltainen taho. Mutta en vain näe siinä hirveänä järkeä.. Olisihan toki pakosta väitteeleni löydyttävä todistusaineistoa jostain netin ulkopuolella olevasta muistisäiliöstä.

Okei. Olet näitä vainoharhaisia. Miten tämä erittäin vaikutusvaltainen taho sinun mielestäsi hoitaisi tämän asian? Ja miksi?

ei sillä motiivilla ole minulle lainkaan väliä. minä vain sanoin että kaikki internetissä oleva tieto on vain muokattavia bittejä lukuja, joita voi helposti vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois!

Vierailija
24/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et siitä loukkaantunut, voin kiekaista suvivirren

Vierailija
25/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sillä motiivilla ole minulle lainkaan väliä. minä vain sanoin että kaikki internetissä oleva tieto on vain muokattavia bittejä lukuja, joita voi helposti vaihtaa.

Niin. Sadoilla tuhansilla eri sivuilla, kymmenillä tuhansilla palvelimilla. Sinulla on aika outo käsitys siitä mikä on helppoa.

Sinulla on joko väärä tai puuttuva lääkitys.

Vierailija
26/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sillä motiivilla ole minulle lainkaan väliä. minä vain sanoin että kaikki internetissä oleva tieto on vain muokattavia bittejä lukuja, joita voi helposti vaih

mandela efekti?

Vierailija
27/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan itse selkeesti kun vein mun lapseni ekaa päivää kouluun, ja autossa radiossa tuli uutiset ja uutisissa sanottiin että Robin Williams on kuollut. Tyttäreni on syntynyt 2007, ja koulu alkoi siis vuonna 2014.

Vierailija
28/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sillä motiivilla ole minulle lainkaan väliä. minä vain sanoin että kaikki internetissä oleva tieto on vain muokattavia bittejä lukuja, joita voi helposti vaih

viranomaisilla on semmosia työkaluja joilla noita juttuja voidaan hoitaa vaikkapa jos joku tilanne on levittäny julkisuuteen väärää tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi