Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sanoi että menetti tunteet avopuolisoaan kohtaan kun tämä tuli raskaaksi

Vierailija
10.09.2024 |

Onko mitään raukkamaisempaa ikinä kuultu??

Mä en tiedä pitäisikö tästä mainita puolisolle? 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse ihmeessä. Kaverisi on narsisti? 

Vierailija
2/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän sanoi että vauvan takia ovat yhdessä ja haluaa kyllä erota, mutta ei ehkä ihan vielä kannata! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni seksuaaliset halut mun lapsen äidistä, kun synnytti. Toisen kans kävi sama. Minkä sitä tunteilleen voi?

Vierailija
4/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tunteet menetetään? Viekö joku ne vai putoavatko ne kadoten samantien?

Kai ymmärrät, että jos tunteet on menetetty, niin jäljellä ei ole edes välinpitämättömyyttä, tunne se on sekin.

Vierailija
5/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä tää kaverikin valitti ettei saa p*llua. ap

Vierailija
6/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän sanoi että vauvan takia ovat yhdessä ja haluaa kyllä erota, mutta ei ehkä ihan vielä kannata! ap

Kannattaa juuri vauva-aikana erota, niin kumpikin saa muodostettua oman tunnesiteen lapseen, eikä energiaa kulu parisuhteen ja muun hölynpölyn ylläpitoon.

Vierailija
7/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni seksuaaliset halut mun lapsen äidistä, kun synnytti. Toisen kans kävi sama. Minkä sitä tunteilleen voi?

Ja kohta kolmannen.....? 🙄

Vierailija
8/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävi minullakin. Aluksi mies oli innoissaan ja ihan yhdessä oli sovittu että lasta aletaan yrittämään. Muutaman viikon jälkeen positiivisen testin jälkeen mies jätti ja lähti, ei kuulemma ollut enää tunteita mua kohtaa. Yritti se sitten 5 kuukauden poissaolon jälkeen elämääni takaisin mutta en päästänyt. Lasta ei ole halunnut tavata kertaakaan joten onneksi en takaisin huolinut. Olihan se järkytys että yli 10 vuoden suhde päättyi noin ja koko suhteen aikana ei ollut mitään merkkejäkään siitä millainen sika hänestä lopulta paljastui.

Vierailija
9/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karseeta, sääliks käy äitiä 😱

Vierailija
10/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kävi minullakin. Aluksi mies oli innoissaan ja ihan yhdessä oli sovittu että lasta aletaan yrittämään. Muutaman viikon jälkeen positiivisen testin jälkeen mies jätti ja lähti, ei kuulemma ollut enää tunteita mua kohtaa. Yritti se sitten 5 kuukauden poissaolon jälkeen elämääni takaisin mutta en päästänyt. Lasta ei ole halunnut tavata kertaakaan joten onneksi en takaisin huolinut. Olihan se järkytys että yli 10 vuoden suhde päättyi noin ja koko suhteen aikana ei ollut mitään merkkejäkään siitä millainen sika hänestä lopulta paljastui.

Siis onko tää oikeasti totta? Onko sun exä narsisti vai ihan munaton äijä? Oon pahoillani sun puolesta. 

Vierailija
11/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuosta, että miehillä varsinkin nuorilla miehillä on taipumusta joutua hankaluuksiin juuri kun pitäisi olla perheenisää ja tukevaa puolisoa.

Käydään vieraissa, kun vaimo on laitoksella jne. Sitten kuitenkaan ei oltaisi oikeasti haluttu erota. Ei muka kestetä niitä muutamaa viikkoa ilman eikä tajuta, kuinka väsynyt se nuori äiti on.

Ei ole helpointa se aika parisuhteessa.

Vierailija
12/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tää oikeasti totta? Onko sun exä narsisti vai ihan munaton äijä? Oon pahoillani sun puolesta. 

Luuseri mikä luuseri. Elarit maksaa kyllä säntillisesti mutta koskaan ei kysy mitä lapselle kuuluu. Mun kuulumisia välillä kyselee mutta ignooraan ne viestit täysin. Hän teki valintansa ja saa elää sen kanssa loppuelämänsä.

Vierailija
13/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri mikä luuseri. Elarit maksaa kyllä säntillisesti mutta koskaan ei kysy mitä lapselle kuuluu. Mun kuulumisia välillä kyselee mutta ignooraan

Sanoppa luuserille, että vain lapseen liittyvissä asioissa saa ottaa yhteyttä. Muuten jättäköön rauhaan.

Vierailija
14/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "tunteet salamakuolevat" ovat yleensä narsisteja. Ero vaan heti, kun totuus paljastuu. 

Vierailija
15/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä TODELLA nostaa hattua omalle puolisolleni, joka halusi naimisiin, tuli 21-vuotiaana lapseni isäksi ja halusi toisen lapsen kahden vuoden päästä. Ja otti kaikesta vastuun.

Minkä ikäinen ap:n kaveri on? 

Vierailija
16/42 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias mies. Puoliso 30v. ap 

Vierailija
17/42 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä tää kaverikin valitti ettei saa p*llua. ap

Hyi hitto näitä kulahtaneita liittoja!

Vierailija
18/42 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla raukkamaista että tunteet loppuvat? Ei sille ihminen itse mitään voi. Valoja tauluun nyt.

Vierailija
19/42 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan elämäksi. 

Vierailija
20/42 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on täysin hormoniensa ja tunteidensa vietävissä olevia eploogisia olentoja. Just tässähän se näkyy. Tunteet muka kuolevat juuri kun miestä tarvitaan eniten, mutta hetken päästä jo parutaan takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan