Järkyttäviä uutisia joka päivä
Voisiko päättäjät tehdä jotain, kun pahoinvointi lisääntyy Suomessa päivä päivältä?
Kommentit (8)
Persunasset keppostelemassa Oulussa.
Pu..ukotuksen alaikäinen uhri on ulkomaalaistaustainen ja hän opiskelee Kastellin lukiossa
Poliisin mukaan tilanne sai alkunsa nopeasti eikä siihen liittynyt esimerkiksi riitaa osapuolten välillä. Uhri ja tekijä eivät tunteneet toisiaan entuudestaan.
Poliisi kertoi aiemmin, että 23-vuotiaalla epäillyllä on jonkinlaista rikostaustaa, mutta ei aiempia vakavia rikoksia.
Ei mitään tämäntyyppistä väkivaltarikollisuutta. Hän ei ole niin sanottu poliisin vanha tuttu, rikosylikomisario Janne Koskela kertoi
https://www.kaleva.fi/kastellin-puukotuksen-uhri-ulkomaalaistaustainen-…
Kaikki lähtee sisältä. Jos te haluatte että maailma muuttuu, muuttukaa itse.
Vanha sanonta ja pitää paikkansa 100%.
Te ihmiset ette tajua että jatkumo toimii myös posiitiviseen suuntaan, kun sä itse teet sisäisen työsi, sen jälkeen teet esim lapsia, ne lapset voi paremmin, sit ne tekee taas omia lapsiaan jne jne jne jne
Yhtäkkiä sun oma sisäisen työ on johtanu kokonaiseen armeijaan ketkä on hyvän asialla.
Porvaristo haluaa tätä.
Yritystenkin konkurssit ovat "hinta joka pitää maksaa".
Kuuntele Tere Sammallahden, Ivan Puopolon ym. oikeistolibertaarien juttuja.
Ehkä kansalaisten pitäisi tehdä vihkosia kouluihin ja työpaikoille, muuallekin, että miten jotkut voivat suojata itsensä joutumasta kohteeksi - jos on vielä mahdollista lähteä. Tai miten tekijä pääsee alkoholista ja aineista, jos on riippuvuus.
Voisiko päättäjät ehdä jotakin? No hyvänen aika, koko ajanhan ne parhaansa yrittää!
Et kai niin naiivi ole että uskot ja luulet erttä niitä kiinnostaa tippaakaan muu kuin oma hyvä? Et varmaan ole kuullut sanontaa että oma perse lähinnä.
Aivan valtavastihan niitten täytyy hyötyä siitä että tuhoavat urakalla yhden vaivalla jotenkin sotien jälkee rakennetun maan. Kun vaan tietäisi mitä.
Ei sillä, en asu siellä ja minua tuo mikään ei henk. koht koske, mutta olen Suomessa syntynyt ja nähnyt toisenlaisen Suomen jota ei enää ole. Kyllähän se vihaksi pistää.
Ja niin suutella mölyllä tämä hallitus piti saada. Niin kehuttiin maasta taivaaseen ja takaisin miten Suomi nousee! nauraisin jos naurattaisi.
Vai pitäiskö meidän itsemme ruveta välittämään enemmän? Ihan kun tuolla ulkona liikkuu niin on niin huonosti käyttäytyviä AIKUISIA. Tällä palstalla on niin huonosti käyttäytyviä AIKUISIA. Jokainen tekee jotain hyvää ja maailmasta tulee pikkuhiljaa parempi.