Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurannut itseni ikäisiä tubettajia (n.28-33v) ja heillä kaikilla tuntuu olevan jatkuvasti menoa ja tekemistä!

Vierailija
09.09.2024 |

On kavereiden kanssa kahvi ja pikni illallisia, festareita, kirppiskiertelyä, pyöräretkiä, liikuntaretkiä yms yms. Itselläni ei ole juuri tälläisiä koskaan ja aloin miettiä, olenko jotenkin outo??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden tubettajien ammatti keksiä maanisesti tekemistä. 

Vierailija
2/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla että saa kontenttia. Moni tekemisistä myös toteutetaan että olisi jotakin näytettävää. Monilla myös on enemmän ystäviä ja energiaa. Suurin osa meistä kuitenkin varmasti mielellään hengas lähinnä kotona. Itse näen nykyään kavereita ehkä muutaman kerran kuussa ja sekin tuntuu joskus olevan liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se mielenkiintoinen tubettaja, kun kuvaisi itseään sohvalla piereksimässä. Kuinka monta videota katsoisit?

Vierailija
4/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo, kuulostaa ihan normaalilta nuorehkon aikuisen elämältä. Yleensä tässä iässä on kumppani jonka kanssa puuhastelee tai sitten niin väsynyt arjen jäljiltä että jaksaa korkeintaan kahvitella kavereiden kanssa pari kertaa kuussa.

Vierailija
5/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same sister, same :D Paitsi et oon koko ajan töissä (lakialalla), ei mulla muuta elämää okaan ku ei ehi. Frendien näkeminen, mitä se on? 😅

Vierailija
6/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se mielenkiintoinen tubettaja, kun kuvaisi itseään sohvalla piereksimässä. Kuinka monta videota katsoisit?

Niilo22 on tuommoinen tubettaja ja miljoonia katsojia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi