Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpyöräilijä ajeli ilman käsiä ja kypärää. Ajoväline oli pyörä, jonka voi virittää kulkemaan yli 250 kilometrin tuntinopeutta

Vierailija
09.09.2024 |

hurjaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. vai niin.

No, sitte jos se noin kovalla vauhdilla ajelis, nii poliisi ottais kyllä hoitaakseen.

Kypärä ei ole laissa pakolliseksi määrätty turvaväline pyöräilijälle.

Mä kattelin yks ilta, suoralla tasasella pitkällä tiepätkällä, miten joku paineli sähköpyörällä koko sen pätkän yhtäkään kertaa polkasematta. ja se pätkän jälkeen oli ylämäki, eikä se mun mielestä oikein näyttänyt polkevan siinäkään... Olikohan se pyörä oikeesti mopo!

Ai, sähköpyörä on oiva tapa kohottaa kuntoa... No, tuolla pyörällä ainakaan kunto ei kohene. Se tasanen suora on pituudeltaan useita satoja metrejä... kertaakaan se tyyppi ei polkassut...

Vierailija
2/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viritetyt pyörät ovat laittomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraolympialaisista puhut? Ilman käsiä.

Vierailija
4/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lapinlisää ihan kunnolla.

Vierailija
5/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 250 km. Buahahhaa. Aika kovaa menee. 

Vierailija
6/6 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kattelin yks ilta, suoralla tasasella pitkällä tiepätkällä, miten joku paineli sähköpyörällä koko sen pätkän yhtäkään kertaa polkasematta. ja se pätkän jälkeen oli ylämäki, eikä se mun mielestä oikein näyttänyt polkevan siinäkään... Olikohan se pyörä oikeesti mopo!

Ai, sähköpyörä on oiva tapa kohottaa kuntoa... No, tuolla pyörällä ainakaan kunto ei kohene. Se tasanen suora on pituudeltaan useita satoja metrejä... kertaakaan se tyyppi ei polkassut...

Se oli sitten liikennevakuutuksen vaativaa mallia. Useimmat sähkikset eivät liiku polkematta. Mutta senhän sinä tiesitkin, kunhan trollaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme