Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty nukkumaan miesystävän vieressä

Vierailija
09.09.2024 |

Asumme eri osoitteissa ja yövymme välillä toistemme luona. Puheissa on ollut yhteenmuutto ja päätimme "harjoitella" yhdessäoloa saman katon alla. Yöt ovat todella levottomia, mies heräilee useamman kerran, ja herätessään alkaa katsomaan puhelinta ja äänet päällä johon luonnollisesti herään. Nukahtaessaan kuorsaa äänekkäästi, niin ettei korvatulpatkaan vaimenna. Aamulla olen ihan kuolemanväsynyt. En tiedä mikä neuvoksi, onko tämä tottumiskysymys tai olemmeko nukkumistavoiltamme yhteensopimattomia..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo äänet päällä puhelimessa on jo tarpeeksi red flag. Jss.

Vierailija
22/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä puhelimen katsominenkin häiritsee, valot jo pelkästään herättävät. Uni on niin tärkeää, etten itse ainakaan selviä näin vähillä unilla.

viime yönä siirryuin lopulta sohvalle johon lopulta nukahdin. Klo 4.30 hän tuli herättämään minut ja kertoi lähtevänsä kotiin😬🙈

Valvottaminen on kidutuskeino. Jos otat asian puheeksi, hän sanoilla kieltää, mutta teot on toista. Kiinnittäkää huomio tekoihin, ei sanoihin. Mies vaikuttaa todella keskenkasvuiselta videoineen eikä välitä sinusta. Hän voi saada sinulta huomiota, seksiä ja ruokaa. Mutta samaa voi olla myös jollain toisella. Älä revi hermojasi tuollaisen takia. Se on vaikeaa kun toivoisi että kaikki menee hyvin, toivoisi että on hyvä suhde. Mutta ne on niitä odotuksia joihin itse pettyy. Hyvä suhde ei ole mikään poikkeustila, jolta nyt vaikuttaa. Tehkää tunteillenne ankkuripaikka omaan järkeen, ei toisiin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi tuo, että katsoisi samassa sängyssä yöaikaan puhelimelta jotain äänet päällä. Mies on niin kutsuttu täyskusipää. Kuulokkeet on keksitty.

Vierailija
24/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pidetty ihan mulkvistina, kun ehdotin kaiuttimien hankinnan sijaan ostamaan kuulokkeet. Ehkä en sittenkään olekaan se tarinan pahis.

Vierailija
25/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä uneen aiemmin, siis jo ennen kuin mies tulee viereen. Konstin opetti työkaveri, jolla oli erittäin pahasti kuorsaava palomiespuoliso. Toimii hyvin myös meillä päivätyöläisillä, muuten välillä tuntuu siltä, että joku on tullut sänkyyn moottorisahan kanssa.

Vierailija
26/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi tuo, että katsoisi samassa sängyssä yöaikaan puhelimelta jotain äänet päällä. Mies on niin kutsuttu täyskusipää. Kuulokkeet on keksitty.

Haukotus.

Vierailija
27/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukotus.

Hienoa keskustelua, hermanni.

Vierailija
28/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtaminen illalla ei ole ongelma, vaan se että herää klo 2 aikaan yöllä ja herättää myös minut. On hereillä pari tuntia ja kun nukahtaa, alkaa kuorsaamaan. Minulla on muutenkin vaikeuksia saada unen päästä kiinni kun keskellä yötä on herätetty. 

ap

Vierailija
29/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unta pitää arvostaa. Meillä nukutaan monestakin syystä eri huoneissa eikä todellakaan edes vierekkäisissä. Kuorsaus kuuluisi seinän läpi. Sitten vielä se oven ramppaus ja ikkuna auki/kiinni yms.

Älä muuta yhteen. Se on helpointa. Harva ihminen on niin uskomattoman upea ettei pysty erillään asumaan. (Minut pitää samassa taloudessa lapsi. Kun muut asiat on hyvin, niin perhettä en riko tämän takia. Muutoin asuisin mielelläni eri osoitteissa.)

Vierailija
30/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta yhteen, se on niin yksinkertaista. 

Vierailija
31/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää!! 

Vierailija
32/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen totu. Heti alkuun vaan kummallekin omat makkarit, jälkeenpäin siirtyminen on vaikeampaa. Kuorsaukseen auttaa c-pap, mutta sitä pitää oikeasti käyttää ja ekana saada diagnoosi uniapneasta. Kännykän räpläily on taas itsekkyyttä, ja tuskin tulee olemaan ainoa tätä luonteenpiirrettä korostava tapa. Vessassa ramppaaminen vaan pahenee iän myötä.

Vierailija
33/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmisellä olla kyllä todella surkea elämä, väsätä saatanan huonoja prpvoja tälle paskapalstalle. 

Vierailija
34/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se osittain on tottumuskysymys. Jos aina on hiljaista, kun nukkuu, pienetkin äänet saattavat häiritä. Mutta, jos on tottunut valoon tai ääniin, ei niihin niin herkästi herää. Mutta joku puhelimen katsominen äänillä on kyllä aika huomaamatonta. Kai sanoit asiasta? 

Vierailija
35/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies yrittänyt saada apua tuohon unettomuuteensa? Itsekin siitä aina ajoittain kärsivänä suosittelen kääntämään kaikki kivet että jotain helpotusta tapahtuisi. On ihan karmeaa elää jatkuvassa univajeessa. Uskon että hän mieluummin nukkuisi kun katsoisi videoita. Itse olen huomannut että unihäiriöitä voi aiheuttaa se että menee liian myöhään nukkumaan. Mitä aikaisemmin menen, sitä todennäköisemmin nukun aamuun asti. Viileä kunnolla pimennetty huone, korvatulpat vaikka molemmille. Sohvalle voisi kyllä tehdä hyvän nukkumapaikan, johon mies voi siirtyä videoita katselemaan jos herää kesken yön. 

Vierailija
36/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukahtaminen illalla ei ole ongelma, vaan se että herää klo 2 aikaan yöllä ja herättää myös minut. On hereillä pari tuntia ja kun nukahtaa, alkaa kuorsaamaan. Minulla on muutenkin vaikeuksia saada unen päästä kiinni kun keskellä yötä on herätetty. 

ap

Herättää tarkoituksella? Jos ei ole näin, käännä vaan kylkeä. Käske se äijä valvomaan ja räpläämään kännykkäänsä muualle asuntoon.

Vierailija
37/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yhdessä nukkuminen ole parisuhteen keskeisin asia. Itse olen ihan älyttömän huono nukkumaan, ja saan unta ainoastaan lukemalla kirjaa, saatan herätä, valvoa vähän ja nukahtaa monta kertaa yössä. Ollaan miesystävän kanssa puhuttu, että kun muutetaan yhteen, niin molemmille omat makkarit todellakin. Uni on todella tärkeää, ei ole hyvinvointia ilman hyvää unta. 

Vierailija
38/38 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono nukkumaan. Herään usein ja pyörin pyörimästä päästyäni ja ramppaan vessassa. Lisäksi mulla on cpap-laite, joka pahimmillaan ulisee öisin. Itse en siihen herää, mutta mies herää. Miesystävä silti haluaa nukkua samassa sängyssä, kai se on hänelle tärkeää. Mies nukkuu myös huonosti välillä, mutta mä en herää, vaikka seinät kaatuisi ympäriltä. Heräilen muuten vain.

Mies saattaa kuitenkin herättää aamun tunteina ja olla seksiä vailla. Se raivostuttaa, koska en ole aamuihminen ollenkaan. Tarvitsen wc- käynnin, pesun ja kahvia ennen kuin voin edes ajatella seksiä. Tästä on puhuttu, mutta ei mene jakeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi